#49 Det hele startede jo egentlig bare med at jeg skulle have nyt grafikkort. I starten var jeg helt overbevist om at jeg skulle have et PowerColor x800XT PE, men det blev jo ved med at blive udsat, så jeg måtte finde på noget andet. Det var så der jeg faldt over en artikel hvor en eller anden japser (ja det han skrev fattede jeg sq ikke). Desuden så var jeg lige kommet til at bruge en masse penge på et eller andet, så jeg havde ikke pengen til XT PE mere og heller ikke GT eller Ultra kort, så efter at have set ham moddet et LE kort til et Non ultra måtter jeg bare have et 6800 eller 6800LE. LE var så ikke kommet til landet på det tidspunkt, så det måtte jo blive et 6800 kort.
Efter jeg havde set test af Leadtek A400TDH, var jeg solgt - det kort måtte jeg bare have. databutikken.com - bestille 2stk Leadtek A400TDH sammen med en ven, uhh man kunne jo næsten ikke vente :D
Da kortene så kom skulle jeg så vælge hvilket jeg ville ha, huh det var jo svært at vælge, jeg ville jo blive mega skuffet hvis jeg ikke fik det kort der clockede bedst, da min ven ikke går så meget op i OC som jeg gør. Det viste sig jo så også at jeg havde valgt rigtig, kortet clocker super selv efter moddet, det krævede dog at jeg skulle kører kortet til og skifte kølepasta, men så kørte det jo også bare super. 1. plads på ORB'en med 6800 kort og WHQL FM approved driver, det kunne jo næsten ikke blive bedre.
Efter alt det her, begyndte andre folk jo så også at købe 6800 og 6800LE. Da jeg vidste en del om det efter at have nærlæst alle tråde på udenlandske fora, var det jo nærmest min pligt at informere folk om hvilke kræfter dere skort indeholdte, de lå bare der og ventede på at blive sluppet løs....
Ja må nok hellere stoppe... skal jo ikke skrive en roman om mit køb af grafikkort :P
Men ja, jeg gør det fordi jeg føler at det er min pligt som mennesker at hjælpe jer med at slippe de gemte kræfte løs som er i disse lækre (og billige) grafikkort.
Info: Jeg har ikke valgt at have denne lille stil med i artiklen, da jeg fandt ud af at den lige pludselig fyldte omkring en hel A4 side. Det kan være den kommer med senere som en lille xtra bemærkning.