mCubed Analog Sensor Hub (Preview)

Diverse d.  06. december. 2004, skrevet af Deep Thought
Vist: 1557 gange.

Deep

Superbruger
Tilføjet:
06-12-2004 21:20:32
Svar/Indlæg:
507/141
Flere udvidelser til mCubed's T-Balancer! W00h000!

Link til litteratur: http://www.overclocking.dk/lit...
sgt.hp

Elitebruger
Tilføjet:
15-12-2004 23:35:46
Svar/Indlæg:
436/69
Hey....

Vil lige siga at i skal tage og købe den blæserstyring, og den analoge hub... Den blæserstyring er fanme alt for najs... Og tror ikke den bliver overgået foreløbeigt... Og slet ikke til den MEGET rimelige pris.

Software halter lidt, og der mangler lidt features, såsom JA-LCD, MBM integration og, syntes jeg, mulighed for at lave en individuel temp/fanspeed kurve for hver temp. Som det er nu er der en kurve pr. blæser, hvilket betyder at hvis man kobler 2 temp.sencore til en blæser kører de efter samme "mønster". Men det er jo kun software "problemer", som de i øvrigt er i gang med at løse hos mCubed. Hardware holder 120% vil jeg mene.

Iøvrigt så vil jeg da anbefale jeg at købe direkte hos mCubed, og dermed spare (en del) penge. Der var godt nok forsinkelse på forsendelsen, da de var løbet tør for plexi, men som godtgørelse fik jeg lige 4 ekstra digi-scensore med til godt 120kr... :e :e :e Det kunne dk vebshopper lære noget af.

Hmm... det blev snart en mindre stil... Men jeg syntes fanme den er fed, og kan ikke anbefale den nok!

BTW: Mange tak for supporten DT (på ICQ kendt som "HP") :) :)

SoundWave

Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2004 11:07:37
Svar/Indlæg:
3011/103
De virker til at lave nogle fede blæserstyringer.

OT:
Du har byttet om på Rød og Orange under billederne.
/OT

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2004 17:41:37
Svar/Indlæg:
2353/24
det ser ud til at den bliver mere og mere fantastisk, den styringsenhed, især med alt det udstyr man kan få til den.

godt skrevet... som altid :)

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2004 23:45:54
Svar/Indlæg:
3346/81
Det er da for snedigt - flowmålere og så de der push-in temperaturmålere - det bliver godt nok dyrt 🙂

Tomgun

P.S.
Rigtig god artikel! As usual!

Tz

Elitebruger
Tilføjet:
21-12-2004 08:05:21
Svar/Indlæg:
588/68
Er der nogen der evt. ved noget om hvor store deres LCD vil være??? skal have bygget mig et kabinet, hvor der skal tilpasses et sådan LCD display i..

mvh Tz

Rhesus

Overclocker
Tilføjet:
21-12-2004 14:28:05
Svar/Indlæg:
24/1
Jeg har den første version i "PCI" og det kører bare ikke. Jeg er glad for at høre at der er så mange som det bare kører for men det gør det ikke hjemme hos mig. Jeg købte den bevidst så jeg også kunne styre pumpen til mit vandkøling på den ene kanal. Tingene får da også strøm men jeg kan ikke justere en brik. Hvis jeg er heldig kan jeg justere kanalen inden den låser. Andre gange kan jeg slet ikke justere noget. Jeg har installeret - afinstalleret - hentet nye drivere/sw på nettet - rykket op og ned og alt muligt andet, til ingen nytte. Det er ikke et produkt JEG ville anbefale til andre p.t. I hvert fald ikke min version. Ideen som de har fat i synes jeg er kanon fed, og hvis sensorerne var gode og det virkede ville jeg da også være henrykt. Jeg er IT supporter til dagligt så jeg skulle ikke mene at det er mine faglige kvalifikationer der er noget galt med, men det er jeg nok ikke den første der har sagt. Jeg har sådan set opgivet det produkt her ...
Nok galde for i dag, nyd julen allesammen *ho ho ho*