Hey....
Vil lige siga at i skal tage og købe den blæserstyring, og den analoge hub... Den blæserstyring er fanme alt for najs... Og tror ikke den bliver overgået foreløbeigt... Og slet ikke til den MEGET rimelige pris.
Software halter lidt, og der mangler lidt features, såsom JA-LCD, MBM integration og, syntes jeg, mulighed for at lave en individuel temp/fanspeed kurve for hver temp. Som det er nu er der en kurve pr. blæser, hvilket betyder at hvis man kobler 2 temp.sencore til en blæser kører de efter samme "mønster". Men det er jo kun software "problemer", som de i øvrigt er i gang med at løse hos mCubed. Hardware holder 120% vil jeg mene.
Iøvrigt så vil jeg da anbefale jeg at købe direkte hos mCubed, og dermed spare (en del) penge. Der var godt nok forsinkelse på forsendelsen, da de var løbet tør for plexi, men som godtgørelse fik jeg lige 4 ekstra digi-scensore med til godt 120kr... :e :e :e Det kunne dk vebshopper lære noget af.
Hmm... det blev snart en mindre stil... Men jeg syntes fanme den er fed, og kan ikke anbefale den nok!
BTW: Mange tak for supporten DT (på ICQ kendt som "HP") :) :)