#0 Jeg vil kun anbefale dig at bruge benzin hvis følgende er opfyldt:
1. Dit system er åbent, jo større balje til reservoir du har jo bedre.
2. Du befinder dig lige i nærheden af baljen med benzin.
3. Du ryger meget og gerne smider de ikke helt slukkede skod fra dig uden at kigge efter hvor de lander.
Hvis alle tre ting er opfyldt vil jeg anbefale dig at bruge benzin, jeg skal nok finde en til at holde øje med om din konto er aktiv og få lukket den når du ikke har skrevet nogle nye indlæg i et par uger.
Myth > Nu vil det jo så lige kræve at du kan få benzinen til at fortætne for at det kan sammenlignes med et kompressoranlæg, jeg tvivler på at kogepunktet er lavt nok til at alt benzin ville blive kogt af. Desuden er der ca 60g kølemiddel på en Mach, så det at nogen bruger propan eller butan er jo ikke så vildt, det er meget små mængder. Problemet med R1150 og andre kaskadekølemidler er ikke specielt at det kan brænde, det er mere at tryksiden på den lave kreds er under ekstremt tryk ved stuetemperatur, derfor den køles af en anden kreds, hvis denne går ned og der ikke sidder en presostat til at slukke for resten vil varmeveksleren og andet ikke holde og derfor sprænge, det svarer jo lidt til en håndgranat med alt det metal der vil flyve afsted.