3 Telefoni - happy or not?

Hyggehjørnet d.  07. december. 2004, skrevet af epi^zepto
Vist: 417 gange.

epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2004 18:26:00
Svar/Indlæg:
3329/182
Hej

Jeg skal for at gøre det kort sige at jeg er meget utilfreds med det selskab og den service man får - hvis man da overhovedet får nogen service og jeg kunne sådan set godt tænke mig at vide om jeg er alene i verden.

Jeg sprang på 3 vognen tilbage i september da man kunne købe en LG U8120 til 800,- med Boom og sølv. Fint nok det lød noget for mig og jeg kunne følge med når AaB var på udebane i superligaen.

Men for sat*n jeg fordømmer den dag jeg gjorde det - jeg står med en telefon der er mildest talt ubrugelig da den har, efter hvad jeg er klar over, omkring 14 fejl i software eller hardware som gør at man konstant skal flå batteriet ud af lortet for derefter at montere det igen inden man kan bruge telefonen igen i et par timer.

Med den utilfredshed henvendte jeg mig til 3 butikken i Aalborg hvor telefonen er købt og var ganske overbevist om at de kunne gøre noget og jeg forlangte pengene igen selv om butikken har lov at have 1-2 reparationsforsøg, men jeg argumenterede med baggrund i købeloven da jeg betegner det yderst uacceptabelt at jeg har fået en telefon med så mange fejl - men jeg bliver nærmest kylet ud igen med beskeden om at 3 har deres egen købelov og jeg skal forholde mig til min egen sag og ikke kigge på statistik - hvordan kan hun så sige at telefonen kun har en fejlprocent på 1% :00

Hvis jeg skal forholde mig til min egen sag så er det vel en fejlprocent på 100%

Men jeg får stukket et stykke A4 i hænderne og får at vide at jeg kan skrive dertil hvis jeg vil noget og at der kan gå op til en måned for jeg får svar. Hvilket jeg gjorde - har selvfølgelig ikke hørt en skid endnu :l

I dag modtager jeg så en inkasserykker fra 3 om at jeg ikke har betalt min første regning selv om den er trukket over betalingsservice og alligevel forlanger 3 efter at jeg har hængt på deres kundeservice i 23 min at jeg skal betale regningen fordi de kan se at jeg ikke er tilmeldt betalingsservice :(

Psssss. Et godt tip: "Don't buy a fuc*ing 3 cellphone"

Mvh. Thomas

@ngler
 
Redaktør
Tilføjet:
07-12-2004 19:08:24
Svar/Indlæg:
4033/364
well generelt har 3 nogle seriøse problemer med deres telefoners software samt deres net.. Sider og venter spændt på Nokias 6630 , måske virker den som den skal.. men igen, jeg har også haft en del problemer med mine to sidste (GSM) telefoner - Siemens SL55 og T65 fra ericsson..


SE's Z1010 er vist også rimelig heldig, men har hørt MEGET dårligt om LG telefonen! (og så har den hverken IR eller bluetooth.. det har en GAMMEL T68i)

i de 10 måneder jeg har haft 3 har min telefon været til rep de 3 af dem.. fordi at 3 og bilka åbenbart har en aftale om at snyde kunderne ved at sige at de f.eks. skal få deres telefon opdateret (pga. softwarefejl) hos 3 da det går hurtigere => vupti bilka kan ikke se at telefonen har været til rep, og ergo de 3 forsøg bliver til fem.. SMART...

godt nok må jeg i dit tilfælde sige at selvom fonen er noget b** , så har 3 faktisk lov til at prøve at rette fejlen tre gange før du kan kræve handlen går om / byttet til en ny. Du har min fulde forståelse. (imens jeg venter på at min A920 kommer igen - sikkert lige så buggy som før.. også imponerende at den har fået opdateret software 3 gange FØR at teleservice finde en dårlig lodning (bilka har fået den i hovedet i løbet af 2 dage hver gang pga. batteriet skal lades først).

hints til 3 telefoni kan du desuden finde på www.3g-forum.dk



epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2004 19:15:04
Svar/Indlæg:
3329/182
#1 Jeg ved de har tre forsøg ;)

Eller købeloven er tilsyneladende lidt unøjagtig på dette område for render du ind på www.forbrug.dk og finder deres quick ting så står der kun 1-2 forsøg.

Der står også at bl.a. ting der er svære at undvære som fx telefoner ikke må være ret lang tid om at blive repereret. Jeg finder bestemt ikke den periode som 3 siger rimelig nemlig 10-12 hverdage. Det er ganske simpelt for ringe :x

Jeg vil virkelig gerne holde op med at være kunde ved 3 lige på stedet men har desværre bundet mig til noget jeg fortryder inderligt.



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
07-12-2004 22:07:22
Svar/Indlæg:
14079/622
Tror jeg køber en k700i.. den er NAJS :D



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-12-2004 23:44:28
Svar/Indlæg:
4954/69
-> #3

Den er NAJS ja :e



Stoned_Badger
 
Superbruger
Tilføjet:
12-12-2004 00:09:06
Svar/Indlæg:
894/36
#3-4

nej det hedder NICE
gentag N I C E



DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2004 01:06:42
Svar/Indlæg:
2959/206
#5 - Najs? :i



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2004 01:58:42
Svar/Indlæg:
6624/113
#6 - ja herre najs.



Stoned_Badger
 
Superbruger
Tilføjet:
12-12-2004 09:49:10
Svar/Indlæg:
894/36
nej det er nice. Piger på arto bruger najs



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2004 10:06:53
Svar/Indlæg:
6624/113
#8 - Ja - det ved du jo alt om. ;)



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2004 13:36:16
Svar/Indlæg:
4263/107
[Najs]

Sådan udtales l*rtet, og deraf kan man foranledes til også at skrive ;)

#8

:00

"Ingen kommentarer..." :e



DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2004 14:03:01
Svar/Indlæg:
2959/206
Jep det er helt najs... Hva var tråden nu omkring :00



K1lroy
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2004 19:26:07
Svar/Indlæg:
767/119
K700i er en fed telefon - har lige købt en, den er godt nok lækker!



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
12-12-2004 22:05:13
Svar/Indlæg:
14079/622
->#12
Yeah..:) Eller en Nokia 6230. Den er feee. :e

Og det hedder NAJS... ligesom majs.:P
nice er for poptøser - ligesom stoned_badger :D:e:);)



beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-12-2004 09:35:24
Svar/Indlæg:
3943/44
Badger Badger Badger!!!

Flere af mine venner har problemer med 3, en skal betale når han surfer på 3's HP fra sin mobil!!!

En anden skal betale selv om hun har 150 min fri tale i måneden!!!

I øvrigt er deres (specielt den førstes) telefoner så store at man kan begå mord med dem.

"Han blevet slået i hjel med et stumt redskab, sikkert en 3 telefon!" '

Syntes i øvrigt at det er grimt at 3 har deres logo på alle deres telefoner!



beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-12-2004 09:41:40
Svar/Indlæg:
3943/44
Klag over dem til forbrugerklage nævnet! (det plejer at hjælpe!)

Er glad for min t610 og telmore!!!



rosty
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-12-2004 10:48:48
Svar/Indlæg:
910/91
har en LG U8120..... ikke haft nogle problemmer med den...men som 3 siger, det er en model hvor der er kommet nyt og opdateret software i...
og jeg havde oz hørt meget dårligt om deres dækning... men har nu været i hele stor kbh, og stenløse og omegn.... fuldt dækning på deres net...
men ja tror det er normalt med "start" problemmer... men for en måneds tid sidden var jeg i england, og det virkede som om det er det helt store hit der.... tror jeg oz selv på det er, derfor købte jeg den 3 fon
men igen....havde orange før, og der var sgu ikke andet end problemmer med dem...og deres dækning stinker lang væk :e