Hov hov, der er da ingen der har sagt at han er grim. :p
Ja du har ret, jeg føler mig ilde "ramt" af din Windows analogi, eftersom enhver ved, at Microsoft har "herredømme" på OS-fronten ved et "usansynligt held" (Det er jo ikke kun Mikkelfrost der er heldig af og til).
Der er jo heller ingen der tvinger nogen til at bruge Windows, eftersom alle firmaer der udvikler programmer, jo møjsomt laver en udgave af ALLE deres programmer til ETHVERT tænkeligt OS der nogensinde er udviklet...... ja sikkert!!!! :00
Microsoft sidder naturligvis på markedet fordi de til enhver tid har lavet det mest effektive, brugervenlige og fejlfrie styresystem til computere. Og når man er så dygtig så tjener man jo mange penge..................................................
Selvfølgelig er det her en historie, som Mikkelfrost har fundet på fordi han synes det er sjovt (han sidder vel og griner fjoget ligenu). Han har jo heller ikke kommenteret nogen som helst af indlæggene.
Og til #84 Fido og alle andre der mener det blot en en simpel fejl som butikken må bøde for fordi Mikkelfrost er i god tro - ja der håber jeg sku bare at I vil tage det med samme ophøjede, smil og selvfølgelighed, den dag der er noget lignende der går ud over jer!
Så nu er det frokosttid..... :e