køb af HW i udlandet

Diverse d.  07. december. 2004, skrevet af rene0399
Vist: 213 gange.

rene0399

Superbruger
Tilføjet:
07-12-2004 19:51:10
Svar/Indlæg:
217/32
Har jo kigget lidt rundt da jeg står og skal skifte til A64, men leder efter de bedste priser self.. kan se at man kan få billige ram i UK, men hvilke steder er de billigste steder at købe? (i verden/EU)

ved jo at mange købe GFX hjem fra USA...

evt et link ville være dejligt... ;)

og hvad skal man huske når man køber fra udlandet? et tip fra dem som har prøvet det... (viden er jo dejligt at have...)

-René

Eminence

Overclocker
Tilføjet:
07-12-2004 19:59:12
Svar/Indlæg:
83/4
nu ved jeg intet.. men, i EU har du vidst reklmations ret også. så det er nok en god idé at købe inden for EU.

Det er bare min mening.

Anonym191016

Elitebruger
Tilføjet:
07-12-2004 20:00:54
Svar/Indlæg:
525/67
Du skal i hvert fald huske at der tit ikke er samme garanti på, som der altid er i Danmark. I Danmark er der altid 2 års garanti mindst, mens der ofte er 1 års i udlandet.

Desuden skal varen, hvis den er beskadiget, sendes til udlandet, så det må man også tage med i sine betragninger. Det kan nogengange være godt lige at give en 50er mere for at købe sit hardware nede i den lokale, så kan man gå ned personligt og have mulighed for at klage, hvis der er noget galt. Med ram er det nu sjældent der er fejl, så i dette tilfælde tror jeg roligt du kan købe fra udlandet.

mushkin.com er et godt sted. Det er Mushkins personlige hjemmeside, og jeg kan godt anbefale dem og deres kundeservice. (Og deres ram) :e