Har kørt 64 bit windows på mit efterhånden snart gamle ZNF3-150 board et godt stykke tid nu....det er sgu stadigt skægt i forhold til win32.
Driverne som jeg har hentet fra Planet AMD er måske lidt "uldne i kanten", men er også mere end et halvt år gamle. Så, mener jeg ikke at man kan forvente sig det vilde med drivere som er på forsøgs-stadiet. Med ældre systemer har der altid gået et stykke tid (6-12 måneder) før der kom rimeligt optimerede drivere. At man allerede for et halvt år siden (eller før) forsøgte sig med diverse betaer, er kun til vores (brugernes) fordel.
Dog skal man nok ikke forvente alt for meget i starten. De folk som skriver de forskellige drivere, skal også have tid til at sætte sig ind i funktionalitet og optimering af deres arbejde.
Jeg synes ikke at jeg mærker noget til den ekstra varme som folk snakker om. 2-3 grader mere er det hele ved full load...det er da ikke værd at skrive hjem om.
Stadig, synes jeg godt at man kan forvente et rimeligt ydelses-boost fra de første alfa-versioner af win/drivere til den/de endelige versioner......det skal blive skægt at se hvor meget de har oppet sig.
Det er sket ikke nogen dårlig ide at bytte sin 32 bits licens om til en 64 bit. For selv om der altid vil være børnesygdomme, ville det da være tosset ikke at "presse" lidt på udviklingen ved at "kræve" en smule mere action fra producenterne.....hvis ikke vi gør det, er måske ikke mange nok.
God vind med jeres systemer.......
:e