Bluetooth spørgsmål

Diverse d.  08. december. 2004, skrevet af Vastrup
Vist: 231 gange.

Vastrup

Superbruger
Tilføjet:
08-12-2004 19:34:51
Svar/Indlæg:
35/9
Hej

Jeg har lige fået en Plantronics M3000 bluetooth headset samt en LevelOne class 1 usb adaptor ting.

Men nu har jeg så siddet og rodet med det i et par timer, men kan ikke få det til at køre ordentligt, så snart jeg sætter donglen til installere Xp sine egne drivere, har så også prøvet at installere driveren der fulgt med på cd, samt den nyeste der ligger på LevelOne's hjemmeside, men lige lidt hjælper det kan ikke få ordentlig forbindelse mellem de to ting, eller min mobil telefon (Siemens SX1), nu vil jeg bare høre om der er nogen der har erfaringer med samme produkter eller lignende der kan hjælpe mig med at konfigurere det...

MVH

Vastrup

Tha

Elitebruger
Tilføjet:
08-12-2004 19:40:55
Svar/Indlæg:
833/98
Du skal instalere driveren, før du sætter donglen i, så skulle det virke.

Vastrup

Superbruger
Tilføjet:
08-12-2004 19:46:06
Svar/Indlæg:
35/9
Har jeg prøvet, man skal starte installationen til donglen og så spørger skriver den når man skal sætte donglen i, men så begynder windows straks med sine drivers, så ligegyldigt hvad jeg gør så ender jeg med at have to forskellige bluetooth ikoner i tray, en til windows og så en til det software jeg selv installerede!?

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
08-12-2004 19:53:11
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Du kan "bare" sige nej til Windows' forslag.

Vastrup

Superbruger
Tilføjet:
08-12-2004 19:57:26
Svar/Indlæg:
35/9
Hvor henne??

Det køre bare auto nede i tray

Tha

Elitebruger
Tilføjet:
08-12-2004 21:20:20
Svar/Indlæg:
833/98
Du skal allerførst instalere softwaren til den, også der efter sætte den i, du skal ikke sætte den i, for der efter at instalere softwaren til den.

DVS...

Du genstarter maskinen, sætter cdén i, installerer softwaren, genstarter maskinen, også sætter du donglen i.

Vastrup

Superbruger
Tilføjet:
08-12-2004 23:47:40
Svar/Indlæg:
35/9
Fandt løsningen på problemet!!

1. Fjern donglen fra computeren.
2. Fjern alt software der har med bluetooth at gøre
3. Gå ind i mappen windows/inf/
4. Omdøb filen bth.inf til bth.bak
5. Genstart og installer derefter den medfølgende software og så skulle alt virke selvom sp2 er installeret.

Håber det også kan hjælpe andre med samme problem, fandt ud af at det vist er et generelt problem efter sp2 er komme pga. dens indhold af bt drivers.

MVH

Vastrup

Vastrup

Superbruger
Tilføjet:
16-12-2004 16:06:09
Svar/Indlæg:
35/9
Bringer lige denne tråd op igen, da jeg stadig oplever problemer med mit headset, jeg har efter at have udført ovenstående nu fået det til at fungere således at jeg kan høre hvad folk siger, men kan ikke få mic. til at virke, er der nogen der har lignende problemer eller en løsning?!

MVH

Vastrup