Overclocker
Tilføjet:
08-12-2004 20:03:45
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej.
Når jeg sidder på Ventrilo med mine clan m8s og snakker kører det hele fint, lyden er perfekt, men når jeg så starter et fullscreen spil op. (Counter-Strike) og trykker lydknappen i bund begynder det og skratte helt vildt, de kan slet ikke hører hvad jeg siger og det lyder satme skrækkeligt! Det er ikke ventrilo den er galt med, for når jeg snakker Ingame Voice er problemmet der også. Høretelefonerne er det heller ikke galt med, for da problemmet startede købte jeg et par nye, og problemmet var det samme. Men det mere skumle er så at ikke er ALTID den skratter. Det er hveranden gang, og det kan også komme midt inde i spillet.
Mine clan-m8s mener at det er mit lydkort der noget lort og ikke fungere optimalt. Jeg har Sound-Blaster SB PCI. (er det noget lort?)
Vil gerne ha' lidt hjælp til hvad det kunne være? Har prøvet alt. mht. settings osv. Så nu må det vel være lydkortet? Så vil jeg ha' et nyt hvis det er der problemmet ligger, hvad for et skal jeg købe til en rimelig pris (Er sq lidt fattig i julemåneden så en 350 kr. MAX)
Need Help :)
-Schmidt^