Lyd i fullscreen

Diverse d.  08. december. 2004, skrevet af System
Vist: 152 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
08-12-2004 20:03:45
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej.

Når jeg sidder på Ventrilo med mine clan m8s og snakker kører det hele fint, lyden er perfekt, men når jeg så starter et fullscreen spil op. (Counter-Strike) og trykker lydknappen i bund begynder det og skratte helt vildt, de kan slet ikke hører hvad jeg siger og det lyder satme skrækkeligt! Det er ikke ventrilo den er galt med, for når jeg snakker Ingame Voice er problemmet der også. Høretelefonerne er det heller ikke galt med, for da problemmet startede købte jeg et par nye, og problemmet var det samme. Men det mere skumle er så at ikke er ALTID den skratter. Det er hveranden gang, og det kan også komme midt inde i spillet.

Mine clan-m8s mener at det er mit lydkort der noget lort og ikke fungere optimalt. Jeg har Sound-Blaster SB PCI. (er det noget lort?)

Vil gerne ha' lidt hjælp til hvad det kunne være? Har prøvet alt. mht. settings osv. Så nu må det vel være lydkortet? Så vil jeg ha' et nyt hvis det er der problemmet ligger, hvad for et skal jeg købe til en rimelig pris (Er sq lidt fattig i julemåneden så en 350 kr. MAX)

Need Help :)

-Schmidt^
wolver

Elitebruger
Tilføjet:
08-12-2004 20:08:56
Svar/Indlæg:
652/24
Jeg tror faktisk det er dit lydkort!...

Ellers er der en bug med at hvis du starter Steam først også bagefter MSN (måske ventrilo) så skratter det helt vildt.....

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
08-12-2004 20:47:24
Svar/Indlæg:
6052/189
en af mine venner har haft samme problem..

det er aldrig blevet fixet.

tror det er en bug i dit lydkort / drivere..

dog har min ven prøvet at opdatere lyddrivere, så jeg tror bare det er lydkortet.

petite_machine

Superbruger
Tilføjet:
08-12-2004 20:50:45
Svar/Indlæg:
438/54
Jeg har også samme problem... Det sker når jeg bruger Ventrilo og spiller cs på samme tid. Så efter x antal min. inde i spillet går lyden helt amok. Men det sjove er, at det ikke er altid...

Der har været en guide til en tweak i en tråd er på siden, der skulle løse problemet, men kan ikke finde den tråd mere, og det hjalp heller ikke hos mig! :(

Btw. så bruger jeg onboard lydkort på mit NF7-S.... Og det er pisse træls!

Men hvis der er nogen der har en løsning, så sig endelig frem!

Briston

Elitebruger
Tilføjet:
08-12-2004 21:00:22
Svar/Indlæg:
2540/228
Spil noget andet end CS :e ej skal nok stoppe, #0 har du mulighed for at låne et kort af en kammi evt.?