Jeg har nu aldrig haft problemer med støv. dog samlede der sig lidt i min gamle cnps7000.
Jeg har (endnu) 2x92mm blæsere i siden. en ud for cpu, og en ud for gfx til at blæse ind. så har jeg en 80mm i toppen til at blæse ud, og en 80mm nede ved diskene selvf. til at blæse ind. Bag i har jeg en 92mm til at blæse ud!
det er de 2x90 mm i siden jeg skal bytte ud med en 120mm, fordi at den ene sidder på ruden, og kan ikke give noget luft rigtigt, og den anden larmer!! så der skal jeg have en 80--> 120mm rør dims. (den passer lige nøjagtigt på udsugningshullerne) Så kommer den til at blæse på CPU. det lyder måske lidt pndsvag jeg vil skifte de 2 blæsere som ellers er placeret godt, men de sidder i en blå plastik plade, som fylder det halve af siden på kabinettet. det er lidt træls!
Men så er det jo at der kommer problem når gfx ikke får nogen udlufning. Der sidder godt nok en AC vga silencer på mit kort, men den kan jo heller ikke køle med kolde luft! det optimale ville jo nok være at sætte en 120mm i toppen og i bunden af kabinettet, men der sidder USB udgange og håndtag i toppen... så der vil jeg helst ikke lave alt for meget ravage!