jeg har et mindrer problem som i moske ka hjælpe mig med at få afklaret...
jeg har et 6800GT som jeg lige har fået altså et helt nyt 6800GT grundet at mit gamle 6800GT brændte af fik jeg jo et nyt fra shg.dk her i sidste uge... men :l
kortet virkede fint ind til her i torsdags sent om aftenden sad jeg og snakkede med min fætter over TS og så lige pludseligt går min skærm i sort, maskinen kører dog midlertidigt viddere og jeg ku sidde og snakke med min fætter over Ts uden problemer lige ind til jeg fik lyst til at se om jeg kunne få skærmbilledet tilbage, og derfor genstartede jeg self com´en, men desværre løste dette ikke mit problem.
Det skal siges at jeg har testet på en anden skærm og der er samme problem + at jeg har testet med mine forældres 9600Np gfx i min maskine og det kørte fint.
eneste jeg mangler er nok at prøve at smide mit 6800GT i mine forældres maskine...
men er der eventuelt nogen der kan sige mig hvad problemet er ? jeg er totalt lorst og jeg tror simpelthen ikke på at kortet som er under 1 uge gammelt og ikke er ændret konstruktivt eller voldsomt oc´et kan være brændt af. :( :( :( :( :( :(
#1 + 2 + 3 + 4 + 5. tak for jeres venlige reminder men dette er faktisk ikke sjovt og da jeg står med et afgørende valg om jeg ska sende dette næsten helt nye GFX til RMA eller om jeg ska forsøge med nogle andre ting... så derfor ingen OT tak...
-> #6 Har du prøvet som #3 siger ? for jeg samlede en pc idag hvor refresh var for høj til tft`en hvorefter den slukkede helt, hvor den kommer med den fejl som du siger.
jeg ka jo ikke engang se skærmen indi/#9... så hvordan hulan vil du ha jeg ska gå i fail safe settings... ???
#8 eneste løsning på mit problem, jeg selv kan se skulle kunne virke er så at låne en anden skærm der har en højere refresh fix rate og så prøve at starte op med den ... ellers ved jeg simpelthen ikke hva jeg skal gøre... håber at det er det... selvom jeg tror at kortet er futtet af for med mit held så ka det sku kun gå helt af hælvede til ... :(
#12 jeg kan ikke se bios ... skærmen er bare helt sort... og den bibber godt nok som den skal somom at alt er som det ska være... C-mos er resat og jeg har haft gfx´et ude og cleanet driveren...
Keder mig Venter på at der er flere forhandlere der vil få mit nye gfx hjem, så jeg kan bestille (ikke sjovt at bestille og den så falder en sjat i pris inden levering!!!)