Hvad med en "råd ved køb" kategori?

Diverse d.  12. december. 2004, skrevet af Primeradk
Vist: 258 gange.

Primeradk

Elitebruger
Tilføjet:
12-12-2004 23:42:45
Svar/Indlæg:
262/84
Hvad med en "råd ved køb" kategori??

Grundet til jeg spørger er bare at når jeg logger på og vil læse lidt og kigger til højre i oversigte, så er næsten 40% af alle spørgsmål, hvilket bundkort skal jeg købe, er denne cpu amd cpu bedre end den fra intel. Hvilket Gfx er bedst til 1500kr osv.

Så kunne folk når de skal købe måske kigge i den kategori først og dermed undgår vi de samme spørgsmål hele tiden?

Det er bare et forslag?

Mvh

René

plx

Overclocker
Tilføjet:
13-12-2004 00:04:29
Svar/Indlæg:
80/8
Fremragende ide... og så sørge for at tråde fra denne nye kategori ikke indgår i dem der ligger på forsiden ;)

Zimmermann

Overclocker
Tilføjet:
13-12-2004 00:22:44
Svar/Indlæg:
68/16
Det ville netop ikke virke, da der så ikke ville komme nær så mange svar - og hvem vil ikke ha mest mulig feedback om hvilket stykke hardware han/hun skal ha?

Som jeg også har foreslået i denne tråd (bare inde i "Diverse" ) ville en måde at løse problemet med at folk poster i de forkerte kategorier på, være at lave 2 forum-søjler på forsiden - den ene til det der allerede er på forsiden og den anden til alle de mindre kategorier, som pt. sjældent bliver læst.

I den nye forum-søjle kunne man jo putte "råd ved køb" kategorien :)

Primeradk

Elitebruger
Tilføjet:
13-12-2004 02:35:50
Svar/Indlæg:
262/84
>alle, Jeg tror/håber bare folk ville kigge der først inde de oprettede en ny tråd og dem som lige har købt ny HW, vil nok alligevel lige skrive en lille en til dem som søger oplysninger om nyt grej, hvorfor de lige har valgt deres.

\René

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
13-12-2004 02:52:26
Svar/Indlæg:
23132/740
-> Alle

Med fare for nedfald, og lyde en anelse kynisk.

Det er ikke værre end, at "folk" selv kan søge lidt på materialet. Jeg siger ikke at man ikke skal hjælpe folk, tværtimod. Men "hjælp til selvhjælp" er en del af det.

Jeg tillader mig at tvivle på utvetydige og saglige kommentarer. Det er at ønske, men tvivler...

Forslaget er rigtig godt, men hvad afholder folk fra selv at kigge på sider som EDBpriser.dk?

Der vil komme til at stå det samme. Markedet er i en rivende udvikling og det ville svært at holde forummet ajour. Med andre ord: Kategorien vil blot indeholde de samme indlæg vi har i forvejen :)