ToCA Race Driver 2 - det vil ikke køre.

Diverse d.  13. december. 2004, skrevet af Bostorm
Vist: 331 gange.

Bostorm
 
Superbruger
Tilføjet:
13-12-2004 18:14:48
Svar/Indlæg:
256/18
Jeg har endelig fået mit ToCA Race Driver 2 installeret, og jeg satte mig glad igang med at skulle spille det for alvor. Men ak, det var en kortvarig glæde: Det kan slet ikke køre ordentligt.

Der sker det, at når en bane skal køres fryser maskinen pludselig, og det er med lyd og det hele. Den står og looper i et øjeblik, så kører det hele igen. Efter endnu et stykke tid ( og det kan variere fra 1 sekund efter til et halvt minut efter) fryser maskinen igen, og forestillingen starter forfra!!! :x

Er der nogle der har oplevet noget lignende, eller kender til andre der har oplevet noget lignende?! ?:(

Jeg har prøvet at gen-installere spillet, har prøvet at skrue grafikken ned, har prøvet at disable lydkort inde i BIOS og har prøvet at ændre på lydindstillinger i setup til spillet, men lige lidt hjælper det. :x :x


Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-12-2004 20:24:15
Svar/Indlæg:
4954/69
Har prøvet noget lignenda da jeg kørte med Omega drivere til mit 9800XT, spillet frøs efter kun 30 sek gaming.

Så skiftede jeg til de almindelige catalyst og det kørte bare..



Bostorm
 
Superbruger
Tilføjet:
14-12-2004 17:51:15
Svar/Indlæg:
256/18
Nå men jeg fandt da en løsning på problemet. Det er en konflikt mellem Service Pack 2, en force feedback enhed og selve spillet. Det kan afhjælpes ved en manøvre der er beskrevet på Codemasters troubleshooting.