Og der er så vidt jeg har forstået ikke kommet en løsning endnu - dette vil jeg selvfølgelig gerne have lavet om på, så hvis folk har fundet en løsning må de meget gerne skrive den her!
Den fejlmeddelelse behøver på ingen måde at have med RAM´ene at gøre. Jeg har haft den før, når jeg lukkede Explorer, og en opdatering fiksede problemet. Hvis man søger på nettet, vil man se at der er mange som får den fejlmeddelelse, og i langt de fleste tilfælde er det en programfejl, som kan fikses med geninstallering eller opdatering af det pågældende program.
Men derudover skader det jo ikke at teste sine RAM :)
tja.. den fejl har jeg haft en del gange... men i mine tilfælde har jeg aldrig kunnet føre den tilbage til rammene, -fejlen skyldes gennerelt bare software kompatibilitets provokerede problemer samt ustabilitet, -intet software er jo perfekt, og sommetider fristes man til at sige at MS's produkter er mindre end andre.
Men som ovenstående siger, så test lige dine RAM (bare for at være sikker), men sørg også lige for at opdatere alt (hardware såvel som OS og software) og tjek dit windows for inficeringer osv...