Umulig opdatering?

Diverse d.  13. december. 2004, skrevet af slettes
Vist: 219 gange.

slettes

Superbruger
Tilføjet:
13-12-2004 20:37:53
Svar/Indlæg:
69/23
Hej allesammen!

Jeg er den (u)lykkelige ejer af denne bærbare computer:

http://www.midtdata.dk/asp/ind...

Og den lukker ned kort efter at have vist bluescreen i Win Xp pro, hver gang jeg kører stort set alle de spil jeg har prøvet på den. Når jeg forsøger at sende fejlrapport til Microsoft og læser om de resultater de har vedrørende denne fejl står der at de ikke ved en bjælde om hvad der foregår, men at jeg kan prøve at løse problemet ved at opdatere driverne eller at smide computeren ud og se om problemet ophører. Eller noget i den stil :00

Jeg valgte så at prøve at opdatere driverne... Men til hvad? Og hvorfra? Jeg har selvfølgelig kun de drivere der fulgte med da jeg købte computeren og er derudover temmelig lost m.h.t. hvilke drivere det overhovedet drejer dig om... Men efter at have ledt højt og lavt, og på Google besluttede jeg mig for at henvende mig til den utømmelige kilde af viden der flyder på siderne her :e

Eller sagt på dansk. Er der nogen der ved hvad min computer fejler?

M.v.h.

martin_shadow

slettes

Superbruger
Tilføjet:
14-12-2004 16:52:32
Svar/Indlæg:
69/23
Jeg har testet med Prime nu og den fandt intet... Ville ellers have været dejligt så kunne jeg have fået forhandleren til at fikse det for mig. Er der slet ingen der har været ude for noget lignende? Og jeg vil nødig bare sende den til reperation på garantien, da jeg kender mentaliteten omkring den slags "uforklarlige" fænomener godt nok til at vide at jeg bare får den tilbage og selv skal betale for portoen da der nu ikke var noget i vejen alligevel, nu hvor de ikke kunne genskabe problemet. Jeg mener det er trods alt kun jul en gang om året :i

M.v.h.

martin_shadow

NPI

Superbruger
Tilføjet:
14-12-2004 17:00:49
Svar/Indlæg:
406/1
tja... start med at spørge midtdata, det koster intet at spørge og de må da som minimum vide hvem eller hvad der har produceret mobo'et og/eller hvem man ellers kan spørge...