Hvis din psu har en 3.3v sense linie kan du lave moddet. Du skal dog lige finde ud af hvad max er for 3.3v på sådan en psu. Nogle psu'r kan fx. ikke starte ved over 3.6v på 3.3v railen.
Jeg tror at det er samme turnus over hele "linjen". Jeg har lavet moddet på et par gamle strømforsyninger, og alle har passet til guiden du linker til (de er sjovt nok også lavet ud fra selvsamme guide :00).
#13 Hvis det er en Aspire 500/520W du vil modde, så bliver det lidt svært da de ikke har nogle Vsense linie, du kan altså ikke lave moddet på disse strømforsyninger.
Du skal ind og ændre ting på printet i psu'en hvis du vil hæve spændingerne på sådan en psu. Det kan ikke betale sig når det er en så dårlig psu, det var noget andet hvis det var en super psu som en OCZ eller PCP&C.
Problemet er at den falder ned til 11,4 under moderat clock, og min enermax på 350W er ikk stærk nok til at trække alt casemod gøglet.. Og virker heller ikke stærk nok til at trække et rigtig clock..
Problemet er at den falder ned til 11,4 under moderat clock, og min enermax på 350W er ikk stærk nok til at trække alt casemod gøglet.. Og virker heller ikke stærk nok til at trække et rigtig clock..
Ja det viser jo igen bare hvor "god" sådan en Aspire psu er. Hvis det er det system som er i din signatur, så er det jo ikke engang et specielt kraftigt system den skal trække.
500W og 34Amp - hehe passer jo ingen steder, den har jo problemer med at holde stabile spøndinger ved 250W belastning.
520W tak ;) Syns det er ret ringe, det består af 2*optiske drev, 2*HDD, 2*katode rør og 2*92mm og 2*120mm blæsere, gir ingen mening! Men næste gang blir det os OCZ :e
Næste kan skal du ikke bare se på hvad der ser mest konfi ud med mest lys og sån på. Kig nogle test igennem og så se hvad de viser, ikke bare på hvad firmaet selv har opgivet at psuen kan klare.
se testen af Levicom X-alien her på sitet, aphix. det er den samme psu og udsat for den effektive behandling alle psuer får her klarer den sig rigtig flot! Der er bare nogle af dem der har problemer med at holde spændingerne og nogle der leverer for høje spændinger. Det er lige akkurat fordi der ikke er sense på dem de er lidt ustabile, men de godt kaliberede er rigtig gode - især til prisen! Hvis de kunne moddes have jeg købt en - man har returret hvis den er for flaky :D
Kan også kun rose min NorthQ 4100 KingKong Extreme til skyerne!.. Den har super stabile linjer, og siger INTET.. Den skulle egentlig være mere lydløs end OCZ?
#23 Jep, men nu købte jeg den dengang jeg stadig var ung og uvidende :p Men kan godt li ideen om at man kan pille ved linierne.. Er meget rart når man presser den..