Meningen med signaturen er afhængig af folks opfattelse af verden, eller det de mener er nødvendigt at sige - og det JEG siger er såre simpelt min mening. Jeg mener nemlig at en signatur skal være andet og mere end bare hvad for en PC folk ejer eller platte kommentarer.
Det jeg netop kan lide ved oc.dk forummet, er at vi IKKE ligner alle andre i opbygningen. Som følge heraf, synes jeg også man skal lave en signatur som skiller sig ud fra alle de andre forums.
Hvad for en PC folk ejer, kan man da se i deres profil - der er ingen grund til at det står i selve forummet. En ting er at man er glad for sin PC - og al respekt for det. Det er bare intetsigende i min verden. Fantasiløst, kan man osse sige.
Platte kommentarer er f.eks diskrimination af hardware på grund af ens overbevisning eller tilsvining af personer / webshops / biler / eller andet, det hører ikke hjemme i andet end børnehaven.
#24 - Det du skriver er da et relevant spørgsmål. Det er den slags pudsigheder jeg morer mig over - og den slags pudsigheder der skiller oc.dk forummet ud fra andre. ;)
Igen - det er kun min mening om det....
Min signatur er f.eks et standpunkt som jeg har taget da AMD vs Intel krigen rasede på højeste blus - og det er en ting jeg står ved, for folk holder bare diskussionen i det skjulte nu - men den er der stadig. Jeg ønsker at få andre til at anbefale eller råde på baggrund af sund fornuft og behov frem for deres "religion". Det er hvad MIN er til for.... :00
At andre har en ganske anden mening, er jeg fuldstændig og aldeles tolerant overfor - men jeg har vel lov til at være uenig?
Og jeg har vel lov til at udtrykke det? ;)