Hvad er der galt

Bundkort / CPU d.  16. december. 2004, skrevet af Flæsketarzan
Vist: 459 gange.

Flæsketarzan

Superbruger
Tilføjet:
16-12-2004 08:30:23
Svar/Indlæg:
201/72

Hejsa, igår opdaterede jeg min bios, og det gik vældig fint og computeren kørte upåklageligt bagefter.

Nogen timer senere hentede jeg Easytune 5 fra Gigabytes hjemmeside, den installerede og jeg genstartede som den sagde.

Min computer kører gennem post altså de der sorte sider og ind i windows, og videre på skrivebordet.

Efter 2 sek ca på skrivebordet låser computeren, eller musen rykker sig ihvertfald ikke.

Jeg genstartede igen, og ud af min øjenkrog i et split sekund mener jeg at kunne se at den muligvis ikke har raid driver installeret mere, og har netop mit windows installeret på 2 raptor der kører i raid 0.

Hvad er der galt?

Er der noget i stykker

Hvad gør jeg, er lidt blank

Kan jeg selvom windows ligger på de 2 raptor i raid, nyinstallere på en anden alm. ide og så få den op at køre igen så jeg kan geninstalere raid drivere.

Håber i har et svar på hvordan og hvad der er galt :)

Raskolnikov

Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2004 10:05:43
Svar/Indlæg:
1321/45
Engang for længe siden, forsøgte jeg også at bruge dét program sammen med mit Gigabyte board.

Det crashede fuldstændigt, og kom aldrig op at køre ordentligt igen, før jeg (langt om længe) fik slettet programmet.

Véd godt, det ikke er direkte sammenligneligt med din situation, men det kan måske give stof til eftertanke...

Flæsketarzan

Superbruger
Tilføjet:
17-12-2004 20:13:10
Svar/Indlæg:
201/72
Sagde manden RMA, ja det tror han nok jeg sagde :)

ICE-Cool

Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2004 20:16:29
Svar/Indlæg:
3799/43
start op i fejl sikret tilstand og slet programmet..

Flæsketarzan

Superbruger
Tilføjet:
17-12-2004 21:13:31
Svar/Indlæg:
201/72
Been there done that, den kan ikke engang starte i fejlsikret tilstand, det er helt fucked up :)

Har prøvet alt, og flere gange, min fantasi er slut