I min deperation på at få mit ic7-max 3 tilbage fra SHG så køber jeg sku et ASUS P4C800-E Deluxe. men sidder og tænker, på om jeg bare kan flytte mit raid arrey med. En ven af mig siger det er samme controller der sidder på kortet, både silicon og intel controlleren..
Så ville lige hører om det ville skabe problemer for mig :)
Den i sydbroen er den samme, man den anden (silicon) er ikke den samme chip. På Max3 er det 3114, og på P4C800-E mener jeg det er en 3112 chip. Så hvis du bruger "den ekstra" SATA controller, så kan du ikke "bare" flytte dit arrey.
Hvis det er samme controller skulle det ikke være noget problem, jeg smed raid0 array på et P4C800-e deluxe hvor det tidligere sad på et P4P800-e deluxe uden nogle problemer
hmm, nå oki, så vil jeg ikk købe det og prøve.. har også fået mail fra SHG om jeg får et nyt,men at det er i restordre.. det kan jeg jo ikk bruge til ngoet.. hvor længe mon der kan gå? :s
sry men kan ikke lade vær med at grine, derfor der det dumt at bruge raid til sit hjemmesys ja kan da godt være man loader og booter hutiger men jeg synes sku det er det vær, ser sort ud få fat i en større disk og kopier det vigtige der over