Jeg har lavet en webside, hvor linksne er beskrevet med et map. jeg har dog et problém. Jeg har lavet så html sider til hvert felt i min tabel. jeg bruger php til sætte htmlsiden ind i tabelen. Men der bliver en fejl når man viser siden i IE, Firefox er lidt bedre men ik godt nok.
Det er selve "map koordinaterne" der er problemet. Jeg har f.eks. et top felt. Jeg har lavet siden i Adobephotoshop, og brug imagerasy til at ligge et map over.
Når jeg åbner siden i Frontpage kan man markere noget der minder om et mellemrum med meget stor skrift størrelse. Ser man markeringen i kildekoden er det selv map koordinaterne der er markeret.
Problemet er at koden er lige præcis 2-3 pixels større end selv billedet, når man sætter det ind i sin tabel, gør det at tabel-cellen bliver lidt større så billederne i tabellerne (menu / top) ikke kan "nå hinanden", dvs der bliver en sprække.
Sorry for den lange og forvirrede forklaring. Men jeg vil gerne ha lavet så det bliver muligt at lave siden så den hænger sammen.
Jeg har luret lidt på din HTML koder, hvilke kommer i en totalt ulogisk rækkefølge. Dog har jeg lavet et eksempel til dig, så du kan se hvordan det kan gøres.