Superbruger
Tilføjet:
16-12-2004 21:25:24
Svar/Indlæg:
256/18
Jeg har idag monteret nye blæsere i wendigo's OCZ Powerstream 520 Watt PSU, og den er nu dejlig stille i forhold til hvad den var ved ankomst. Den blev annonceret som lownoise, men er vel mest af alt bare noise. 🙂
Nå, men det kedelige var bare, at 2 ledninger var næsten afisoleret da man af ene eller ukløgtig grund har valgt at trække dem igennem nogle mellemrum i kølepladen. Man har måske bare lige glemt at skåret aluminium er temmeligt skarpt på kanterne, og det havde så medført at disse ledninger var temmeligt flåede. Den ene i en sådan grad, at jeg måtte reparere den lidt. Dette mener jeg SLET ikke kan være rimeligt på en PSU i den prisklasse, der gerne vil være de anerkendte mærkers lige- eller overmand. Jeg har ihvertfald ikke sådan en dummert før, og det er immervæk noget jeg håber de selv finder ud af at rette, da de ikke er skide smart at bygge en PSU på den måde. ☹
Hvad mener i andre, kan det være rigtigt at det bør forholde sig sådan med en PSU der koster så meget, og ikke holder igen med lovordene om sig selv?? :l