Service hos TDC? I hvert fald i december

Diverse d.  16. december. 2004, skrevet af Stamps
Vist: 460 gange.

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2004 21:33:29
Svar/Indlæg:
4263/107
Godaften :)

Jeg må hellere starte med at tage mine ord i mig igen; TDC har faktisk et serviceniveau så man føler sig glad efter en snak med dem :i

Og hvorfor dette statement? Jo, i må hellere få den "lange" historie:

TDC kører pt. med sådan et Juletilbud hvor man kan bestille en 512/128 forbindelse, derved GRATIS (🤡 få en "2mbit" (2048/128) indtil 1. april.

Derudover har de også et tilbud der går på at hvis man opgraderer (ligegyldigt hvilken hastighed), så gi'r de også en "2mbit'' forbindelse til 1. april :i :p ;) (smart ik' :00)

Klog som jeg er opfatter jeg det sidstnævnte tilbud som at man bare kan få en 2048/128, og gik lystigt ind og bestile sådan en i lørdags... :l

Får så et brev tirsdag hvor de skriver at den er fjong, og at de sådan set gerne kunne tænke sig ca. 130,- mere pr. måned.

RInger derefter til deres kundeservice og får en flinker dame i røret som hurtigt kan se at jeg har jokket i spinaten. Efter lidt snakken frem og tilbage for at få fastlagt præcist hvor snot dum (indtil jeg selv fattede det :e) jeg var, kom hun med en varm kommentar. Den lød ca. sådan her:

"Jeg stiller bare jeres abbonement tilbage til 512/128, og så får i sådan et 'Juletilbud/julegave' fra TDC. Hvad er din mail, så fixer jeg det lige, og det koster jer heller ikke noget"

Arrrh, hvilken (jule)glæde der igen kunne udspringe i det lille hjem.. :f

OG JEG HAR HAFT EN 2mbit SIDEN I TIRSDAGS, *WROOOOOOOOOOOOOOM* :e :e :e

/me sender en masse dejlige tanker til TDC i denne julemåned :)

Frede24

Elitebruger
Tilføjet:
16-12-2004 21:43:34
Svar/Indlæg:
2192/67
Jeg tror lige at jeg skal ringe til TDC i morn.... :e

Xabre

Overclocker
Tilføjet:
17-12-2004 20:20:12
Svar/Indlæg:
30/5
JaaaaH *WROOOOOM WROOOOOM* har også fået sådan en forbindelse i onsdags :D Det skaber rigtig julehygge i den lille familien danmark.dk/overcloking :e