Erfaring med stofanet søges

Diverse d.  16. december. 2004, skrevet af freak_pete
Vist: 353 gange.

freak_pete
 
Superbruger
Tilføjet:
16-12-2004 23:35:34
Svar/Indlæg:
7/1
Hejsa
Jeg skal til og flytte, og det nye sted har mulighed for stofanet, og pga af prisen så lokker det jo lidt, men jeg har bare hørt en del dårligt om det (manglende forbindelse, sløv forbindelse oma.)
Så jeg ville fiske efter erfaringer herinde, det jeg havde tænkt mig var en 2 mbit flexrate med fast ip, kunne godt forestille mig problemer med de dynamiske ip tildelinger kunne være nogen bæ.
Så plz, øs af jeres oplevelser.

epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2004 00:03:44
Svar/Indlæg:
3329/182
Jeg har en 2mbit FlexRate med dynamisk IP.

Skal jeg nævne et par ting om den så:
- Ustabil
- Upålidelig.
- Ringe service
- Ringe udstyr
- Alt for dyrt i forhold til hvor meget du må sende/hente

Havde jeg telefonstik så havde jeg helt klart også noget andet end det l*rt her :l



freak_pete
 
Superbruger
Tilføjet:
17-12-2004 00:18:50
Svar/Indlæg:
7/1
ok, skræmmende beskrivelse, og du bor tilmed i ålborg (jeg bor i nørresundby) så jeg kan nok forvente noget lign, håber dog at få nogen erfaringer fra en med fast ip.
Hvis det er ren helvede så bliver jeg sgu hos cybercity, der kan jeg få ren kobber ind (ikke delt) forbindelse ind, ligesom jeg har nu, lidt dyrt men klippe stabilt.



YourownMamma!
 
Superbruger
Tilføjet:
17-12-2004 09:50:17
Svar/Indlæg:
336/67
min erfaring siger også: VÆLG IKKE STOFA! det er for dyrt, for dårlig forbindelse osv!



freak_pete
 
Superbruger
Tilføjet:
17-12-2004 10:42:03
Svar/Indlæg:
7/1
ja det lyder ikke til at stofa er valget, men jeg kan ikke forstå i mener det er dyrt, men det kommer self. an på forbrug. En linie man betaler for der ikke virker er klart nok kun en udgift.
Takker meget for hurtig respons, men er der slet ingen af jer der har fast ip igennem stofa?



freak_pete
 
Superbruger
Tilføjet:
26-12-2004 09:44:27
Svar/Indlæg:
7/1
Slet ingen med fast ip hos stofa??



MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
26-12-2004 12:41:27
Svar/Indlæg:
2602/173
Bor i grenaa, har 1mbit stofanet og det crasher aldrig. Kun i counterstrike kan den finde på at stå stille en gang imellem, men ikke så tit igen.

#2

Det mener du jo ikke ;)



freak_pete
 
Superbruger
Tilføjet:
01-05-2005 10:45:48
Svar/Indlæg:
7/1
På trods af mange advarsler fra jer, så prøvede jeg alligevel stofa, kun pga af prisen, fik dog den garanti fra dem at hvis det ikke levede op til deres garantier, så skulle jeg kun betale for det forbrug jeg havde haft, og jeg ville få oprettelsen igen.
Jeg har nu kørt med det i et par måneder, og har ikke haft nogen problemer af værdig art, jeg kører med en 2/mbit linie, fast ip og har sat den til allways on.
Det eneste problem jeg render ind i, det er allways on funktionen, det tyder på at den ryger af når vi kommer til en ny måned, og forbruget skal nulstilles, ellers har det kørt klippe stabilt, savner dog voldsomt en ordentlig upload (er kun 256), det bedste er dog at de lige har rykket dnl hastigheden op til 4/mbit til samme pris, det er ok.
Mange tak for jeres input



YourownMamma!
 
Superbruger
Tilføjet:
03-05-2005 12:16:32
Svar/Indlæg:
336/67
hvordan sætter man den til allways on?
anders




criminalis
 
Superbruger
Tilføjet:
09-05-2005 14:59:36
Svar/Indlæg:
201/42
Sofa-Net tror de ligger i en sofa og sover og prøver at yde deres service..



#10
Q-jo
 
Superbruger
Tilføjet:
12-05-2005 00:52:00
Svar/Indlæg:
303/35
har selv fået min flex upgraded til 4mbit og det kører kanon nice faktisk.. okay der har så lige været i nat hvor de lavede lidt om på deres config'er, men ellers rigtig nice..

Jeg har så ikke bestilt fast-ip, men tilgengæld har jeg haft den samme ip siden jeg bestilte det.. ved ikke om de har glemt at jeg ikke skulle have fast ip.. men betaler ikke for det hehe.

eneste minus(er) er vel 256kbit upstream og så lige forbrugsgrænsen på 20gig.. :/ (burde være sådan at det var det man selv hentede og ikke både up&down).