Har lige fået købt et CM-Stacker kabinet og det er godt fyldt op med blæsere! 2 x 120mm, 5 x 80 mm (hvoraf 3 er i PSU'en) og en lang radialblæser fra CoolerMaster... Men da jeg endnu ikke har købt hardware til kassen (SLI og S939 til Januar :e) kunne jeg egentlig godt tænke mig at høre hvor meget blæserne "larmer".. Er der nogen der ved hvordan jeg kick-starter min PSU uden at den tilsluttes noget bundkort, el. lign?
Har du ikke et gammelt mobo. Så er det jo bare at smide PSU'en til det og forbinde de to pins der starter skidtet til din stackers start knap. Så er du jo kørende.
Du holder 20-pins stikket til bundkortet op foran dig med klipsen ind imod dig selv - så er det nummer 4 fra højre - den er enten grøn eller lilla - den skal kortsluttes med en hvilken som helst sort. :D
Så længe der er kortslutning, er apparatet startet. :D
Du skal kortslutte det grønne kabel i den ledning der skal sættes til bundkortet. Dvs. du kan tage en ledning og stikke i det grønne stik og den anden ende over i det sorte stik (Ground). Så skulle den starte, det er stort set samme på alle ATX PSU.