Harddisk gider ikke gå ind i Windows..

Diverse d.  17. december. 2004, skrevet af DjeavleN
Vist: 194 gange.

DjeavleN

Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2004 18:56:41
Svar/Indlæg:
2959/206
Hey...
Hmm, jeg havde nogle problemer med mit gfx... Hver gang jeg genstartede blev driversene nærmest slettet :/ Så jeg skulle til at installere drivers for at få over 16 farver... :(

Så jeg bestemte mig for at uninstalle nForce drivers + gefore drivers... Så bagefter brugte jeg drive cleaner for at få det evt sidste med...

Derefter installerede jeg de nyeste drivers til nForce hentet fra www.nvidia.com ...
Efter de var installeret uden problemer, genstartede jeg compen som install sagde jeg skulle... Men efter det gad harddisken ikke gå længere end til
"Hvordan vil du starte windows"
"fejlsikrettilstand"
"fejlsikrettilstand med netværk"
"fejlsikrettilstand med kommantpromt"

"Sidst bedeste konfiguration der virkede"

"Start windows normalt"
(^Det er hva min hukommelse siger mig ^)

Lige meget hvilken en jeg tager så genstarter computeren bare...
Har prøvet alle sammen... Alle samme resultat: Genstart...

Nogen der ved hva jeg kan gøre her?

Har lige nu købt en ny SATA disk hvor der ikke er noget på, hvis et reinstall af windows er den eneste løsning :(

/DjeavleN

DjeavleN

Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2004 19:47:04
Svar/Indlæg:
2959/206
#1 - Geninstallere WinXP?

Hvis jeg skal det, skal jeg formatere :(
Da jeg ikke har lagt filer til side jeg vil beholde... Så vil jeg ikke gøre dette lige nu :)

Smider nok bare winxp på min nye SATA så...

jacobsen

Superbruger
Tilføjet:
17-12-2004 19:57:55
Svar/Indlæg:
199/62
jeg havde også problemer med at min kun ville gernstarte, da den havde fucket i en ServicePack installation. Jeg blev nødt til at formatere :x

men havde heldigvis os en anden disk jeg kunne installere WinXP på, også derfra hente de ting fra den gamle disk, som jeg ikke ville miste...

DjeavleN

Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2004 20:05:03
Svar/Indlæg:
2959/206
Jamen det eneste der er installeret her er nForce? :/

Har prøvet at tage diverse kort ud.. Intet virker :(
Prøvet forskellige BIOS konfigs... Standart, alt jeg normalt ikke bruger af.. på.. whatever :(

Nå men så må jeg bare lige få installeret winxp på den nye disk.. den er sku sikkert også hurtigere ?:(

Seagate SATA 80,0 GB - SATA150 - 7200/8192KB, Native Command Queuing (NCQ), Softsonic FDB! - Barracuda 7200.7 - (Husk Powerkabel - 420170)
http://www.shg.dk/link.asp?got...

(Den gamle var en WesternDigital 80Gb ATA)

jacobsen

Superbruger
Tilføjet:
17-12-2004 20:08:14
Svar/Indlæg:
199/62
du kunne evt. køre en XP reperation fra cd'en! den får det som regel til at køre igen... Dog ikke lige dengang ved min. :(

DjeavleN

Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2004 20:12:02
Svar/Indlæg:
2959/206
#5 - Nope.. Har jeg også prøvet :(
også XPressrecovery (noget fra gigabyte..)

Intet vil lade mig komme ind.. :/

I Repair noget kommer jeg ind i DOS... Hvor jeg fx kan køre chkdsk... Som finder fejl på drevet... Men det hjælper dog ikke noget... Med mindre der er noget specielt jeg skal skrive derinde?