#18 Lig mærke til, at det er GFX der er efter Radi2, og ikke en CPU!!!
#13 Før din test er "komplet", skal du også lave de samme to senarier, hvor du har sat de to pumper til at kører i parralel! Før da, er din test ikke komplet.
Jeg kender noget til det, fra da jeg sejlede med en Gastanker, og der skulle vi nogle gange "kun" have cargo pumperne igang.
Det var når der ikke var ret meget modtryk ("modtageren" lå nogenlunde samme nivau), og der var en stor "cargoline" i land.
andre gange skulle vi have "booster pumperne" igang, enten i parralel, eller i serie.
Jeg har endnu kun oplevet én gang, hvor vi skulle have dem i serie, og det var hvor modtager tankene lå oppe i 500 meters højde!
Ellers har det (næsten) altid været nok, at have enten kun én boosterpumpe kørende, eller også begge bosterpumper kørrende i parralel.
Derfor holder jeg på, at det i disse sammenhænge (Vandkøling) har større effekt, at sætte to (ens) pumper til at kører i parralel, og evt. lave to "linier", hvor CPU er på den ene, og GFX, NB er på den anden, og så kun have ét resoir, men ellers to systemer, med to pumper og to radiatore. På denne måde, vil du kunne opnå de laveste temp. på både CPU og GFX, og dermed også have største mulighed for at OC begge dele!
Skal HDD også ind i vandsystemet, vil jeg jeg ændre på systemerne, og smide CPU + NB på den ene linie, og så GFX og HDD på den anden linie.