Chill controller gemmer ikke settings

Køling d.  18. december. 2004, skrevet af Leverpospade
Vist: 489 gange.

Leverpospade
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2004 00:17:59
Svar/Indlæg:
99/12
Har været ved at rode med min CC via et kabel fra com porten til CC.

Før kørte computren -10 grader idle, nu kører den + grader og rebooter hele tiden!!! Dette skyldes at fan speed mm. er sat for langt ned, fan'en i fronten kører næsten ikke. Men når jeg forsøger at sætte det op igen, og trykker "write" står der jeg skal afvente et bip, men det bip kommer aldrig. Hvis jeg så bare lukker gemmer den ikke settings.

Det er firewarm 1,9. Den kan styres gennem dos (eller freedos som det egentlig er). Det er vapochill se.

Hvordan får jeg den til at huske igen?!?!



Leverpospade
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2004 13:55:39
Svar/Indlæg:
99/12
Ingen der kan hjælpe??



SoundWave
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2004 14:01:30
Svar/Indlæg:
3011/103
Til dem der evt. kan hjælpe, så har diskussionen også kørt lidt her: http://www.edbpriser.dk/commun...



Leverpospade
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2004 22:05:29
Svar/Indlæg:
99/12
Har fundet ud af det og her er løsningen, hvis der er nogen der får samme problem: (Opsætning af WinCC)

1. Du henter den nyeste WinCC http://www.vapochill.com/defau... (eller du kan hente den nyere 6,0)
3. Så laver du en mappe på c: drevet (altså rod drevet) der hedder Temp. Der efter åbner du kommandopromt og skriver: Set TMP=C:\Temp [enter] Set TEMP=C:\Temp [Enter]
4. Så tager du den nyeste WinCC (vcserial0231_041029) og unzipper den. Ud af den kommer filen "winserial". DU unzipper også denne fil. Så kommer der en masse filer. En af dem hedder winserial.exe (ikonen er et stort blåt A) denne åbner du og så kommer WinCC'en op og så kører der eller bare.



apprenti
 
Superbruger
Tilføjet:
31-12-2004 02:40:06
Svar/Indlæg:
196/10
til alle andre der har samme problem - bare opdatér til 2.xx så du kan køre cc i windows - har aldrig haft problemer med det(havde det sådan set heller ikke i dos, men windows versionen skulle være bedre...)