Superbruger
Tilføjet:
19-12-2004 00:44:30
Svar/Indlæg:
354/52
Har efterhånden handlet rigtig meget her på overclocking.dk og hol.dk og stort set alle mine handler er gået godt, indtil her på det sidste hvor jeg har haft 3 uheldige oplevelser...
1. Intego søgte en P4 FSB533 her på overclocking og jeg havde en han kunne købe, vi aftalte så at han skulle smide pengene ind på min konto og jeg ville så sende cpu'en til ham, eftersom jeg altid har kunnet stole på folk og ikke har haft problemer sendte jeg ham cpu'en, men pengene gik aldrig ind og da jeg kontaktede ham forklarede han at han havde glemt det og hurtigst muligt ville få dem sat ind og han fik så mine bank-oplysninger IGEN.
En uge efter var pengene stadig ikke gået ind og jeg kontaktede ham nu igen, men uden held.
2. Simon ville bytte nogle TwinMOS PC4000 ram til nogle PC3200 ram og det havde jeg så til at ligge, jeg så så her på overclocking at han havde stillet spørgsmål om ramene og havde haft dem til salg men ikke havde fået dem solgt så gik ud fra han var til at stole på, vi snakkede om det på msn og eftersom ram'ene sad i han com ville han gerne have jeg sendte mine først, måske lidt dumt af mig nu, men man må jo stole på folk (gør det aldrig igen, i hvert fald ikke her på oc og hol!) Jeg har så prøvet at kontakte ham igen og igen, men han er ikke på msn (går ud fra han har blokket mig, eftersom jeg blev ved med at spørge efter mine ram!)
Hvis der er nogen der kender dem og kan sige at jeg ikke har noget at være nervøs for så vil jeg blive glad, men lige nu tror jeg sgu aldrig jeg ser mine ram eller penge:(
Til Simon og Intego kan jeg kun sige: kom med en god forklaring...