-> #5
Investerer man i sådan et sæt, så køber man sgu også nogle ordentlige batterier.
Det er ikke tasturet og musens skyld, at du ikke har sat ordentlige batterier i.
Jeg har en del genopladelige ("BRAVE" og "Univross") som jeg bruger til Lomme-TV, Digital kamera osv.
Der sidder fire i tataturet, to i medie-pad'en og to i musen. Og tro mig. De kører bare. Også i mere end 4 timers intensiv gaming ;) Jeg sætter musen i laderen når jeg går i seng eller er væk fra computeren længe. Så er den frisk når jeg skal bruge den igen.
Installér den nyeste software, så er tlf + bluetooth en leg. Det er sandt at der kan være problemer, men jeg har kun oplevet det med "ældre" telefoner (læs: Da bluetooth var ret nyt).
USB-tingesten har heller ikke nogen anden videre funktion end at se smart ud. Den fungerer ligesom en dongle. Jeg har ikke haft problemer med min.
Jeg lånte en dongle for ikke så længe siden. Jeg kunne ikke mærke forskel fra dén og så til USB-stationen. Men bare installér den nyeste software (også Windowsopdateringer, SP2 f.eks. - tro det eller ej), og så kører det bare :e
Jeg sidder ved min computer fra jeg kommer hjem, til jeg går i seng. Det er lidt forskelligt, men alt i alt er det i gennemsnit nok ca. 8 timer om dagen. Så jeg kan vist roligt påstå at bruge mit tastatur og mus.
Indtil videre har jeg ikke fortrudt købet. Jeg tog mine forholdsregler (erfaringer fra gammel trådløst hardware) og har ikke oplevet problemer.
Prøv at investere i nogle genopladelige batterier på minimum 2.000mAh. Du vil tydeligt kunne mærke en forskel.
Min mus klagede over mangel på strøm i morges. Men da havde den altså også kørt uafbrudt i tre døgn (med sammenlagt ca. 10 timers pause, hvor den ikke stod i laderen).
Så kom frisk. Giv det lige en chance til, for det er sgu hver en krone værd :D :i