-> #1
Tjah. Håber at "folk" er ved at lære det.
AMD har vist (ikke "vidst", men "vist") i mange år, at ydelse ikke er lig MHz. Og nu har Intel også mere eller mindre frivilligt bevist det.
Deres Pentium M, må om noget, tages som værende deres pendeng til AMD's CPU'er. Priserne ligger på samme prisleje (for CPU'er der ligger på samme ydelses-niveau).
Så måske vi ser en ny tendens?
At Intels rating-system måske skal ses i relief til en ting Intel vidste var uungåeligt.
AMD har jo stort set altid PR-ratet deres CPU'er. Og indtil nu, har folk jo frit kunnet sammenligne "+" med Intels CPU (mere eller mindre). Men alt dette ændrer sig nu...
Men, der sidder lige nogle folk derude som skal fatte det. Som skal fatte, at en CPU med en lille blæser og lille effektafgivelse sagtens kan performe lige op med mange af "de store".
Indtil de fatter det og kommer sig over deres kompleks, så kan det være at vi slipper for den slags narrehatte. Men, desværre tror jeg, at den dag aldrig vil oprinde, og vi til evig tid skal døje med den slags smålige mennesker.
Jeg har intet til overs for det.
For mig svarer det til at tage præstationsfremmende midler før en idrætskonkurrence. Det holder bare ikke...! :l
-> #2
1: "iDleR, din hat! :p"
2: Enig! :l