3# hvad med at slappe af?, han sagde det ho ikke for og rakke ned på nogen..
hmm ved ikk hvad jeg synes om det kabinet.. synes det ligner noget billig Plastik lort mht til top og front.. Men fedt der endeligt er nogen der maler det indvendigt også..
og som 1# FAT OG LAV ORDENTLIGE BLÆSERHULLER x( FFS daa..
+ at der skal være afstand fra blæser til fangrill. Det er der faktisk også på billedet... Har selv et Cavalier 1 kabi og der er 1,5cm fra fangrill til fan-propellen (den fra linket).
ang. MGE Viper Super.. ved ikke hvordan jeg skal udtrykket mig, men jeg ville sige på en grim måde at jeg synes dette kabinet er for grimt og at det ligner en "transformer-robot"!
Det er godt nok lige før jeg ville vælge ThermalTake frem for det kabinet der hvis jeg skulle vælge i pop kategorien.
Hvorfor rødt indeni? Fedt nok det er malet, men rødt :x
Fuldstændig enig med #1 - blæserhullerne laver luften så turbulent at det larmer som en træskofabrik - problemet løses ved at man laver funducts på kabinettet så ens fingre ikke er lange nok til at nå propellen. For det er vel det som man ønsker med gitteret - har dog ikke hørt om nogen der er kommet galt afsted anyway :00
Udformningen har jeg vidst skrevet lidt om - den mangler bare et ThermalTake klistermærke og et af de der skakternede skilte foran med lys i og evt. noget lyd så er den der.
Men uanset hvad producenterne disker op med så synes jeg det er svært at finde noget man kan lide - er selv Lian-Li modstander - synes nemlig ikke det er pænt - men alligevel blandt det pæneste af hvad der findes på markedet - men gudske lov så er casemodding stadigvæk en udbredt disiplin og langt sjovere end pre-mod ;)
Et helt normalt standard kabinet hele vejen igennem. Så er spørgsmålet jo bare om man kan lide den dystre mørkerøde farve og stealh/Darth Vader designet.