halløj igen, ville lige høre om nogen herinde kendte sådan nogle oversættere man evt kan integrere med Word sigesom Systran??? ligemeget om de koster penge, skal bruge en her i ferien! og jeg siger jer, fransk er noget lort! :x
Selvom du benytter en oversætter bliver du nødt til at gå det igennem selv om rette gramatiske fejl.
Mange påstår at det slet ikke kan betale sig at benytte programmerne fordi det tager længere tid at rette op på deres fejl end det gør at skrive det selv. Om det hænger sådan samme skal jeg ikke kunne sige for jeg har aldrig selv benyttet mig af oversættelseprogrammer, men du bør være opmærksom på problemet.
Jeps, kender udemærket godt til problemet, men Systran klarede faktisk jobbet rigtig godt, hvis bare man har sit engelske iorden, desværre udløb prøvetiden.
Jeg hader selv tysk, men var tvunget til at have det på 1. og 2. år af min HHX, så jeg fandt denne side, og sikrede mig en sikker 6'er i skriftligtysk :)
Arh det er sgu for tæt på jul nu, alle gaver er vidst købt... så må jeg ønske mig det til føs'da... men damn ville gerne have haft det i ferien, stort projekt i starten af januar nemlig :x