Hvem ville dog have sådan et stort kabi stående? Man bliver nok træt af alle de effekter med tiden. Det ligner sq da at man er i disney world eller noget :l
Jeg kan så ikke se det fede i det af flere grunde...
1: Størrelsen 2: For gejlet op... 3: Personligt synes jeg det er grimt 4: Du kan sku da ikke sove med det kraftcenter af lys i lokalet \: 5: Det ville sku da skræmmet livet af min rotte :e
Hvis de mekaniske dele havde kørt mere stabilt, så var det jo perfekt... det ser ud somom de små motorer er lidt overbelastet, måske skulle der noget pneumatic til eller sådan noget 😉
Se på det positive. Den fyr vil aldrig mere komme hjem til et rodet og halvmørkt hus og tænke, "Hmmm, hvor var det nu lige at jeg stillede min PC..." :)
Super fedt lavet. Bare det at gå i gang med sådan et projekt tager jeg hatten af for. Og drop nu det der crap med "øhh hvad når han skal til LAN?" har på fornemmelsen at det ik lige er det han gør i :00 og hvis i ser starten af videoen står der også: AquaSphere 2005 Show & Effect Case
Altså... Hvis han er en stor mand, så har størrelsen ikk noen indflydelse på ham? Så lad vær at kritiser ham, med størrelsen. Det er ikk størrelsen, men gørelsen! Han har da evnen til at lave fancy kabis, så mon man sQ ta' hatten af for det?