Havde ikke forestillet mig at nogle af systemerne overhovedet ville gå ned.... :00
Tror helt sikkert der må være tale om noget der ikke helt spiller som det skulle et eller andet sted? Og at Intel systemet det så går ned 2 gange i træk, det er da endnu mere bevis på at der er noget et eller andet sted der ikke køre... De 2 systemet må jo også have en forskellig opsætning, prøv f.eks. at se netværks aktiviteten! Hvorfor har Intel systemet meget mere aktivitet end AMD'en?
Men som jeg også skrev i nyheds tråden, så er det jo også en test af alt det andet hardware i opstillingen, og det mest groteske i mine øjne er at de ikke har brugt ens bundkort, eller ihvertfald ikke nogle bundkort der kan sammenlignes, hvorfor har de ikke f.eks. taget Abit boards til begge opstillinger, bare taget deres top modeller til henholdsvis AMD og Intel, så havde man da lidt at gå ud fra!
Ud fra mine egne erfaringer så er MSI et langt bedre board end Asus, så der er bare den første skævvridning. Og når det kommer til stykket så er det nok bundkortet der har den allerstørste indflydelse på stabiliteten overhovedet, så testen burde nok nærmere hedde "bundkort vs. bundkort".
Lidt synd, havde håbet på at de 2 systemer havde fået lov at stå og køre til de vitterlig ikke kunne mere. Det havde været lidt sjovt at kunne gå ind måned efter måned og se hvordan de havde det 😉