-> #0
Syn's også at du lige skulle tage og tænke dig om TO gange inden du laver sådan et stunt.
Man når altid (læs: som regel) meget længere med dialog. Og jeg ved, at de fleste anstændige forrretninger er villige til at gå i dialog, så længe man taler pænt til hinanden.
Det er ikke så forbandet svært. Så i stedet for at lege sur æble og bare smide tingene i hovedet på dem, så grib tingene sagligt an. Der er ikke andet for...
- en anden ting:
Det er sgu en ret spaß tendens. Når folk får et kort der tydeligvis er noget i vejen med, fra forretningens side, så er de med det samme villige til at "konvertere" til den modsatte... producent.
Dén fatter jeg simpelthen ikke.
Det er jo hverken ATis eller nVidias skyld, at der sidder nogle bøvhoveder af en forretningsdrivende og sælger deres produkter. Så tænk over det en anden gang.
Har du et problem med forretningen, så handl et andet sted. Men lad være med at sende aben videre til ATi eller nVidia. For det er ikke deres skyld ;)