Overclocker
Tilføjet:
22-12-2004 19:22:00
Svar/Indlæg:
104/17
Jeg kunne ikke vente på at få tilsendt et mobo og valgte derfor at handle hos den lokale bob.dk (på trods af dårlige erfaringer).
YES! så var det bare hjem og samle det hele. Alt samlet, men maskinene startede bare ikke. hmm prøved med andre komponenter men intet hjalp. Tilbage i butikken, sendte mit kort til RMA og kunne så ikke få et nyt så jeg købte bare et nyt nu jeg var der.
YES! nu skulle jeg bare starte maskinen med det nye kort.
Satans den lavede fejl i bios efter win install og kortet var dødt.
Til RMA med kortet jeg ville så ikke købe et nyt kort, så jeg valgte at vente, ekspidienten sagde også der max ville gå 1-2 dage så det gik nok.
6dage(idag) efter ringer jeg til bob.dk og spørge om jeg kan få en status på mine kort og om jeg snart kan få et nyt?
et øjeblik svarer personen og jeg kan høre ham snakke med teknikeren ibaggrunden, teknikeren svarer at han ikke har kigget på kortene for de har ingen socket 939 cpu'er liggende. Det svar er manden i telefonen yderst utilfreds med og råber, at det kan da ikke passe.
Han vender tilbage til mig og melder at han er ked af at måtte melde at en så åndsvag situation er opstået at de ikke har flere socket 939 cpu'er, så de kan først teste dem i januar når de får nye hjem.
Det er jeg bestemt ikke tilfreds med og brokker mig, manden i tlf er frygelig ked af det, pludselig sprøger han om jeg kunne komme med min egen cpu? jeg siger så at jeg vil være med hvis de skal arbejde med min cpu.
Jeg forslår at hvis jeg kommer om 20min om vi så lige kunne få testet de boards, hmm han mumler lidt og jeg kan høre han snakker lige med teknikern igen, han spørger om han kan teste de boards hvis jeg kommmer om 20 min.
Teknikere svarer at han har masser at lave, og ikke lige kan overskue det. Manden jeg snakker med siger til teknikeren at det skal han sgu da have styr på, og sprøger teknikeren om jeg kan komme eller ej? teknikkeren mumler lidt og så får jeg en besked fra manden om jeg bare kan komme, så vi kan få løst det problem hurtigt. Jeg skal bare henvende mig i butikken og sige jeg har aftale med CHEFEN.
Haha syntes sgu det var sjovt, ham chefen var rigtig flink og hjælpsom. Teknikeren derimod var en være kage, (glemte at sætte strøm til cpu køler da han testede første kort, så måtte jeg lige hjælpe ham lidt der).
Men Hvis nogen har problemer med bob så bare sig i vil snakke med chefen han er 4nice :e