http://www.shg.dk/produkter/li... Dem fra Termaltake; de hedder Xround. Og hvorfor 2 ATA? har kun 1 HDD 1 Cd + 1 Brænder Xround floppy Xround Luminous osv. Bare ikke EL og UV !
De runde kabler CoolerMaster laver er rigtig fede! 😉 Har selv et par stykker af dem ThermaTake laver, og jeg synes ihvertfald ikke de er særlig gode... alt for stive og afskærmningen er ikke forbundet, hverken med stel, eller imellem leddene (det er coolermasters self. 😉 )
Jamen jeg fatter det ikke :S Kan jo ikke skrive til shg jeg skal have det der. SKal bruge navnet. Skal det hele være ATA ? 2 x HD Cable ATA 66/100/133, 48cm, 2 devices supported, Green Så er der til alt + 1 drev mere ?
#10 Jamen jeg ved jo ikke hvilke jeg skal bruge til de kabler der passer til mine TING!!!! ATA ? FLoppy ? Navnet på kablet !! x( Jeg har jo prøvet.! " Skal det hele være ATA ? 2 x HD Cable ATA 66/100/133, 48cm, 2 devices supported, Green Så er der til alt + 1 drev mere ? " :x
#11 Tag det nu lige roligt, og se hvad #7 skriver... Der har du jo svaret.
Men du skal have 2 kabler... Èt til brænder OG cd-rom drev, og ét til din HD. Dvs. du har et stik fri, og hvis du på et tidspunkt køben endnu en HD, kan den jo fin sidde der!