I er nogle høveder CC og NN :e - griseri er kun en smeltet TjuB@NGChokolademand - alt andet er andre fortolkninger af næstekærlighed!
NN - hvis CC siger at han ikke må latre af minoritetsgrupper, så er det nogle seriøse diskussioner hvor jeg har mobbet ham med mit slette-talent, cirka.....
T
P.S.
Vi er endnu en gang ved at løbe ind i præmien for spontan OT
Er begyndt at føle en fremmedfjendsk og irritabel fornemmelse i baghovedet. Der bare giver mig lyst til at gå amok på den første og bedste højreekstremist jeg kan fiske frem.
Lige nu kigger jeg på en gammel PS/2 mus, men får flashbacks til LAN. Hvor min gamle MMX'er blev tortureret på det groveste. Mens 10-15 blegfede nørder (minus Sajmon og M@D-M@X) holdt mig stangen mens jeg var klar på at springe i hovedet på staklen med Dreml'en.
Jeg ved virkelig ikke hvad der gik af mig, men følelsen er genopstanden når jeg ser hvor fjendske vi mennesker kan være overfor hinanden.
Sidder i flotte jakkesæt og taler pæne ord, mens limo-chaufføren har tæsket to-tre stakler ned, for at man lige kunne komme til det dersens vigtigt PR-tv-interview...
Ja GO Jul alle sammen og må i alle få hvad i ønsker jer af dejligt hardware og software...
Forøvrigt husk på dem som gir jer bløde pakker har som real en go undskylning for det(fks. forældre som ikke kender en drøjt til hardware ting-hvis sådan nogle skulle købe hardware så fik man en P2 300Mhz som de havde købt for 600kr. i den blå avis eller et eller andet skod fks, et Asrock bundkort) :e (og så er selv tøj vel bedrer) :p
Jah sorry....jeg ville ikke ødelægge den gode julestemning :r
Jeg er bare træt af måden vi behandler "gæster" i DK på, var i Netto tidligere på dagen og overhørte to ældre damer diskutere, om de skulle tage kassen med danskeren eller den "med ham den fremmede" x(
Integrationssystem? Mener du softwareimplementering? For Danmark har da ikke noget integrationssystem rettet mod andre kulturer/folkeslag/religioner! Desværre.
Jeg har fået julegaver den 23 fordi, min mor arbejder på et plejehjem og der skal vi holde jul den 24. Og jeg gider sgu ikke pakke gaver op mellem gamle cenile folk. derfor har vi fået julegaver den 23 :P
En dansk - tysk og tysk - dansk elektronisk ordbog En flaske Vodka Vandkøling til min computer Et oppusteligt liggeunderlag En USB kop varmer Krys og bolle spil til shots Blåt sengetøj En grøn mug Gavekort på 200 kr Varme sokker Eksploderende golfbolde
total nice at få vandkøling, desvære skal noget af det byttes da det er en svagt fattende forældre der har købt det over nette.. men byt de er fanme søde at give mig det :D
hmm, efter vor kjære redaktion/skribenter/superbrugeres 'Black-tar-heroin-with-crack-OT' er jeg ikke helt sikker på om dette er den rigtige tråd at ønske god jul i, men god jul & godt tuborg til alle.
)Nu skal jeg lige læse op på den gode gamle 'hvorfor julemanden ikke kan eksistere' forklaring, eftersom jeg skal holde jul med en 5 årig.) :e :00
Jeg hører desværre nu til den voksne fraktion af familien og er dermed udelukker fra gaver. Til gengæld er der købt pc-spil til de mindste. Og så kom jeg vist til at bestille en masse dejligt SLI grej til mig selv men da julemanden nok har travlt lige nu, kommer det nok først i Januar.
Glædelig jul allesammen!!! Hoho and all that good shit....
Man har vel fået gaver allerede : LOTR EE trilogy Star wars Trilogy Shrek 1+2 sampak Nigthwish - once - platinum ed. P-watch Philips barbermaskine Brubaker bluse(Ja jeg er ikke bange for at indrømme at jeg blev glad for den) +andet
Desuden har jeg givet mig selv simpsons season 4+5 og futurama season 4........
#67 Ja det skylder vi faktisk vores kære hardware, bare en dag i året, hvor det ikke er presset til det yderste.. Bare en lille dag hvor det må slappe lidt af... Tror faktisk jeg ligger nogle julegodter ind i mit kabi, så får min comp også er god jul :D
Og til alle jer andre...
Glædelig jul, og rigtig godt nytår... Lad det nye år bringe mange nye danske WR, og andet vildt oc :D
#35 Jaaa, øhm.... Vinterhi er det nok ikke, jeg for sikkert bare travlt med alt det Metallica musik dér...:P Men hvá pokker, jeg skal nok ønske godt nytår til den tid...!:p :e
#48 LOL... :P
#77 Hvad nu hvis man ikke har kørekort endnu? ?:( Ej, seriøst, pas nu på folkens, det kan godt være glattere end det ser ud! :l
Øv fik desværre ikke noget hardware Men fik da en stegepande (det var da en hård pakke!)
men ved at en af mine venner har fået ny com af hans forældre! så den skal jeg nok ud og lege med en af de nærmeste dage! bare så han ikke fucker den så meget op som den gamle! Jeg har arbejdet med den i 3 timer, og det kører ikke ordenligt endnu, har også kun fjernet 300+ stk spyware, og 30+ viruser! og der er meget meget mere!!!
Tjah, et 'p00p'load af CD'er & DVD'er, bla. et par ikke released endnu. kan ikke nævne navne på dem, ikke fordi jeg ikke må, men fordi jeg er for fuld til at kunne stave til dem lige nu. For alle jer med hang til petitesserytteri & coitus med myrer, kan jeg suplerere at denne post har taget ca. 8 min. at bøvle mig igennem sådan rent... hvad er det nu det hedder... det der med at stave.... sådan rigtigt, altså...
Damm ... har det allerede været JuL ... jammen så glædelig Jul og forhåbentlig også et godt nytår ....
P.s. Fik desværre kun bløde pakker i år ... Men jeg havde så heller ikke regnet med at få noget som helst ... såe bløde pakker er vel bedre end intet ...