-> Alle
Vil give Gripen90 mere eller mindre ret. Tillader mig at tvivle på at det er PSU'en der er problemet.
Grafikkortet ligger jo ikke just i den "høje ende" og jeg tror ikke på, at #0 kører med alt i "low-detail" osv. Jeg tror snarere, at løsningen skal findes i indstillingerne til hans grafikkort. Vsync kan være ligemeget. Det burde IMO give et bedre billede anyway.
Min vurdering ville ligge på, at det er hans rammængde, CPU og harddisk der begrænser ham. Ved godt at det lyder mere eller mindre åndssvagt. Men jeg kører selv med 512Mb RAM i svinet, og i netop de spil som #0 nævner, betyder det faktisk en del. Jeg har så testet med et 6800GT, men alligevel.
Tror ikke på at det - direkte - belægger sig på PSU'en.
Mestendels ville jeg fokusere på CPU, grafikkortets indstillinger, og hvordan hans RAM er sat op.
Desværre ved jeg ikke nok om DDR-ramtimings til at skulle gøre mig klog på det. Jeg har altid kørt med "løse" timings, så jeg ved ikke hvordan hans RAM (vil) opføre(r) sig. Men under alle omstændigheder. Så tror jeg simpelthen ikke på, at det er PSU'en.
Hvis det så er, så må jeg jo "bøje" mig. Men forstår ikke hvordan, og endnu mindre, hvordan I kan være så hurtige til at tilskrive det dén?!
-> #0
Har du prøvet med en BIOS-opdatering af bundkortet?