-> #14
Jeg tror, at vi har fået fastslået, at hørebøffer aldrig kan blive "5.1" ;)
Men resten af hvad du skriver er jeg ret enig med dig i. Ville aldrig bruge penge på sådan et par højttalere, medmindre jeg var en gamer der virkelig gik op i det med liv og sjæl. Dertil ville jeg selv investere i surround. Men jeg har en eller anden fornemmelse af, at sådan noget hiver man ikke med til LAN :00
IMO, så ville jeg hellere nøjes med et par gode stereohørebøffer. Jeg har prøvet at lytte til at par et af de dersens "surround"-hørebøffer, og lyden lader meget tilbage at ønske.
Surround-effekten er der, bevares. Men jeg ville hellere give det mere, og så investere i et ordentligt sæt højttalere (eller stereo-hørebøffer). Såfremt jeg havde alternativet.
Jeg vil selv vove den påstand, at jeg går meget op i lyd, uden at være for pertentlig. Så jeg er særdeles tilfreds med mine B&W til computeren, suppleret af mine Sony (overgåes marginalt af Senn og Pioneer) hørebøffer når kæresten er i dårligt humør. Og til fjernsynet/dvd-afspilleren har jeg sat mit gamle Creative fourpoint Surround (Det HELT gamle lavet af Cambridge) :)
Det kører bare.
Men sådan et par "surround"-bøffer, ville jeg ikke røre, om end jeg havde en anden valgmulighed :r