-> #8
Prøv at læse igen hvad jeg skriver. Jeg snakker ikke om hardware, men om service og dialog ;)
Jeg har oplevet noget lign. som du. Hvor dialog og service langt fra var i top. Dér handler jeg aldrig igen. Der var i dette tilfælde tale om direkte idioti, og måske fyringen af en medarbejder.
Jeg er ligeglad. Man tager ikke røven på kunderne, og slet ikke sin chef. Hvilket den latterlige medarbejder fandt ud af.
Håber vitterligt, at du finder ud af noget. Men, som en start: Vær du en smule positiv og vis storsind. Tro mig. Men kommer altid længere med den slags.
Jeg har ikke megen respekt til overs for folk der bare brænder af som en starter, og derefter falder til ro. For derefter er modparten som regel også oppe i det røde, og så går det i hårdknude.
Jeg skal ikke gøre mig til alvidende i din situation. Men tro mig. Du er ikke ene mand om at have oplevet dårlig service. Om så det er fra SHG, Midt-Data, MultiMedia-Experten, Fona eller Merlin. Så vær du den kloge, og vis intellekt.
Det er ikke intelligent at fare flint. Det viser ikke overskud. Der er en masse psykologi gemt i den slags situationer. Så vis storsind og intellekt, og have overblik over situationen ;)
Det er nok mit bedste råd til dig, i alle tilfælde.
For med afbrændere når man ikke længere end at blive varm og svitse sine fingre :r