Det lyder rigtig ondt. Men jeg håber de laver den der ramme så man selv kan montere andre kølere på selvom der står det er bundle med heatsink og fan :l
hmm, jaja, fsb-800 og hypertrading lyder jo alt sammen meget godt, men mon ikke intel sætter lgie dele hastighed op mod lige dele strømforbrug, altså forsøger at holde strømforbruget nede bare mit gæt
den 2.1GHz der er på marked bruger ca 24Watt så fint med mig hvis de laved en 2Ghz magen til den som jeg skrev tidligere og den så bruger 50Watt den skal jo bare i en "desktop" maskine og det er jo altid bedre en P4 på 100Watt....
hvis i lægger mærke til det er det ik så meget mhz der har betydning og det kan vi da oxo se med amd som altid har lagt under de 2500mhz og stadig banker en p4 såå.
men den nye centrino cpu den sparker røv tro ikke så meget på de ik kan få den til at kører med fsb200 og med ht men nærmere hvis de gør bliver den for dyr og så kan de som godt droppe alt om den er mobile + deres nye fsb 266 historie ville være til grin da en centrino vil voldtæve den på fsb 200.
+ det er en mobile cpu og wattene oxo skal holdes på et nivaue hvor den ik bliver varm da det er en bærbar cpu
læs dette link med den alm fsb 100 centrino hvor den fasktisk lægger i toppen af skalaen med et sølle oc til fsb 150
har sagt det før og siger det igen...intle tror deres kunder er dumme...
"ja self. vil kunderne hellere have en prescott baseret stationær, end en dothan, så derfor giver vi ikke dothan HT og dual channel"......gjorde de det, og gav den 64 bit understøttelse vil de pludselig have en cpu der kan dræbe amds totalt.....????hvorfor hulen fortsætter de med presscott endnu?
Det ved du jo ikke, vi har ikke set nogle benches at deres dual core, måske intel er bedere til at udnytte dual core systemet end AMD er, tror det ikke, men måske :=)