Tak for de hurtige svar
Med hensyn til opløsning så forsætter jeg med 1024*768 for jeg rammer langt bedre der end i nogen af de højere opløsninger, det jeg søgte var mere FPS samtidig med at det så rigtig godt ud, fra instillinger i gfx driver eller ligende
Men hensyn til 3dmark foreslag, vil de self prøves af, på nær format C, den gider jeg alligevel ikke, og får nok heller ikke lov..
Men er der ikke mere man kan gøre end kun stille på instillinger for ydelse og kvalitet, OC kender jeg, så ud over det
Med hensyn til AGP4/8, så har jeg sat AGP8 til ENable i BIOS, men den køre desvære stadig AGP4..
Jeg har også kigget Rivatuner igennem, og hentet den nye new year edition, og har kigget og kigget, men har ikke fundet nogen måde hvor på jeg kan komme til at ændre AGPen på, men de områder der har med AGP at gøre er heller ikke åbnet (altså grå/låst)
Så nu er det store spørgsmål, er der andet jeg kan gøre for at få den til at køre AGPx8, eller kender i nogle andre programmer jeg kan prøve med, evt en der tvinger den til at køre AGP8, for jeg skal lige hive den sidste my' ud af den