-> #75
Næh.
1: Har aldrig fået at vide at jeg var et svin pga. min hudfarve. Men pga. min måde at sige tingene på - ligefrem. Gider ikke at gå om den varme grød.
2: Bryder jeg mig ikke om noget, så siger jeg det sgu... :l
3: "Hader" folk som dig, der kun snæversynet tør komme med kommentarer som den, og forsøger at redde i land med "det er ikke fordi at jeg er racist, men..."
4: Gider ikke at debattere med snæversynede og smålige folk som du.
Jeg synes selv, at det fremgår af mine tidligere kommentarer til APG og piratkopiering, at jeg hverken bryder mig om pirater eller om de advokatsvin som bør repræsentere "ofrene".
Det gør de ikke. Og så har de kun et formål, at dø en langsom og pinefuld død.
Lovlig kriminalitet er den værste slags. For man er så magtesløs. Når vores egen vagthund vender 180grader og knurrer af os, så skal den satan eder mig aflives. Det kan du ikke ændre ved.
Det er ikke racisme. Det er bare alment had!
Jeg har aldrig, og jeg gentager - aldrig, måttet lægge øre til dumsmarte kommentarer om min hudfarve. De fleste i min omgang ved, at jeg ikke diskuterere politik, matematik, computer what-ever pga. min hudfarve. Men pga. min holdninger og viden på det givne område.
Det er kun folk som dig, der løber tør for argumenter eller bare den mindste smule intellekt, der kommer med sådan noget fis.
Det er IKKE det samme.
Hader folk der vil provokere, bare for at provokere. Har du ikke noget fornuftigt at sige i denne sag, kan du ligeså godt spare dig besværet. Jeg gider ikke at blive hidset op over hverken din kommentar eller folk som dig.
( "<i>men jeg må da også krybe til korset og indrømme at det indtil videre har vist sig at være et ganske smart træk af dem....</i>" *OMG* :o - Det mener du vel ikke?! ?:( )
Min holdning til advokater er velbegrundet, af familiære årsager. Så jeg føler ikke at jeg skylder nogen noget, mht. respekt til den slags skrankepaver, møgsvin røvhuller.
Hvis du synes at jeg er racist ud fra dét. Så er det DIG der har et problem.
Jeg har ikke et problem med dig eller advokater. Jeg bryder mig bare ikke om nogen af delene...
(Pænere kan det vel ikke siges?! :l)