jeg sidder her og kikker på grakfikkort men der er jo tonsvis af dem så jeg har et lille problem med hvadfor et man skal vælge jeg har et jeg ved er i orden det er creative det synes jeg er et godt mærke har aldrig haft problemer med det jeg har nu så jeg vil da meget gerne høre jeres mening jeg har ca 1500kr at gøre godt med mit eget valg falder på creative geforce fx 5900
når du har 1500 skal du da have et af de nye kort og ikke nogle af de der gamle kort http://www.edbpriser.dk/Listpr... ved godt det lige er en 100 kr seddel over.
ps der er flere kort til salg brugt til mellem 800-1000
både 5900xt og jeg så et 5950u også
jeg syntes det er lidt tosset at købe et kort der er en genration efter især når det er nvidia kort
Jeg vil også råde dig til at finde noget brugt... Du burde godt kunne finde et brugt 6800-kort til ca 1,5k uden de store problemer.... Hvis du køber husk så tjek lige om de sidste pipes kan åbnes på kortet, så er det i alfald det bedste til prisen
køb dig et 6600gt de yder langt bedre til prisen... Hvis du kan så køb et leadtek, det har en lidt bedre køler, ellers så bare vælg det billigste du kan få fingrene i.