Det eneste jeg har lært af erfaringer og viden lært på nettet, er sku at lave den opsætning der er mest optimal for ens system, og med det mener jeg selvfølgelig, at man skal ikke først kører en slange fra top til bund, også tilbage igen og igen, hvis man kan tage cpu, NB og GFX i et tag. der er ingen grund til at gøre det mere besværligt end det skal være..
Har aldrig oplevet temp forskelle på opsætninger, og hvis der endelig har været, har det sku nok nærmere været pga rum temp, som der aldrig er nogen der forbehold for. De siger "wauw nu er det vildt mit system.. ja det vinter din nød og du sidder med åbent vindue :p "
Da jeg gik fra 2 til en radiator steg min temp med lidt over 10 grader og min load temp meget mere. Så kan helt klart anbefale 2 radi. Med 2 kan du også nøjes med den halve blæsekraft/støg så det er jo endnu en god grund til at have 2, kan ikk se nogen grund andet end plads til man sku ta 1 frem for 2 hvis man har muligheden.
Og sæt nu systemet op så det ser/er mest optimalt ud, der er ikk mer en 1-2 grader MAX på forskellige opsætninger, hvis der overhoved er det. Vandet når jo ikke at bliver meget varmere fra det kommer ned til cpu også til det flyver ud igen... :)