Fejl på hjemmeside

Diverse d.  31. december. 2004, skrevet af System
Vist: 218 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
31-12-2004 01:10:00
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej alle
Er der nogle, der kan give mig en ide om, hvad der er forkert med min hejmmeside?

Jeg kan ikke få min startside til at virke ordentligt. Tema paneler vises ikke på startsiden, men de bliver vist korrekt på alle øvrige
sider.
Jeg udgiver med frontpage, jeg har prøvet at slette hjemmesiden, for derefter at udgive igen, men med samme resultat. Til sidst prøvede jeg at lave en ny hjemmeside med tema. Jeg udgav denne uden ændringer, og denne virker heller ikke på index siden.
Min hjemmeside ligger på: www.lf-soft.dk
Håber, at der er nogen der kan give mig et hint om hvor jeg kan få hjælp, eller hvad jeg gør forkert.
Leon
@ngler

Redaktør
Tilføjet:
31-12-2004 13:04:31
Svar/Indlæg:
4033/364
hmm, dunno, men prøv at tjekke for store og små bogstaver hvor bl.a. billederne ligger..

men det ser nu lidt rodet ud med koden.. men ok, frontpage laver cirka 6000% ekstra unødvendig kode ....

jeg vil anbefale at du spørger på et decideret "webkoder" sted som netcoders.dk eller forsøger dig på eksperten.dk eller kandu.dk

eller endnu bedre, hvis du har php/mysql så kan du jo prøve et opensource cms system.. se på http://www.opensourcecms.com

hvis det skal være supernemt så er der også CMsimple der er et dansk system.. har ikke de vilde features, men er nemt at sætte op...

Air-con

Overclocker
Tilføjet:
06-01-2005 16:57:07
Svar/Indlæg:
7/3
Personligt kan jeg ikke li' dit design. Undskyld jeg siger det. Men det ligner noget der er lavet i Word f.eks. Også kan jeg ikke se menu billederne i Firefox. Eller kan det være linket ikke virker. Skriv nogle korte navne til billedet istedet for utrolig lange navne :D