Forsvundet plads!?!

Diverse d.  31. december. 2004, skrevet af StealthOnca
Vist: 313 gange.

StealthOnca

Overclocker
Tilføjet:
31-12-2004 14:46:10
Svar/Indlæg:
33/44
Hey all!

Jeg synes jeg oplever mere og mere en underlig ting på drevet, hvor min Windows og programmer befinder sig.
En eksempel:
Selve drevet er ca. 6,81 Gb.. Min XP:HE, programmer og dokumenter fylder ca. 4,12 Gb, dvs. jeg burde stadig have over 2 Gb ledigt på dette drev.
Af en eller anden grund fortælle windows mig, at jeg kun har 300 mb. ledigt plads tilbage.

Jeg begyndelsen troede jeg, at det var daemontool der brugte pladsen, når man mountede image filer eller Nortons beskyttede filer. Pladsen vender dog ikke tilbage, når jeg unmounter image filerne eller sletter de beskyttede filer.

Der må være noget andet.

Jeg håber i har nogen bud på, hvad det kan være.

Cya, og tak på forhånd.

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
31-12-2004 14:54:01
Svar/Indlæg:
4263/107
Temp-filerne for eksempel :i

Prøv at kør guiden diskoprydning, og se hvad den siger :)

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
31-12-2004 18:24:51
Svar/Indlæg:
6052/189
din swap-fil

den bruger mellem fx 512 og 2084 mb af dit c-drev ( medmindre du har modificeret det ). Men ja det er da irriterende at den ik reserverer alle 2gb, så man ved hvor grænsen går :)

SaXoN^

Superbruger
Tilføjet:
01-01-2005 05:56:03
Svar/Indlæg:
125/50
Hey mate prøv "Easy Cleaner". Et program som fjerner det mest overflødige ting og sager som fx. rod i registrerings databasen og gamle eller ubrugtw filer i windows mappen. Det har også en masse andre smarte funktioner af et freeware program at være det kan findes her: http://personal.inet.fi/busine...

OBS: Vær dog opmærksom på at nogle "luskepælse" prøver at få penge for hans software og at du derfor skal bruge denne hjemmeside! ;)