DVD/DivX-afspiller

Diverse d.  02. januar. 2005, skrevet af keysersoze
Vist: 221 gange.

keysersoze

Superbruger
Tilføjet:
02-01-2005 11:11:26
Svar/Indlæg:
29/14
Jeg købte for et år siden en Amitech DVD/DivX-afspiller - den har jeg på ingen måde været tilfreds med og derfor vil jeg ud og have en ny der opfylder alle mine behov.

I bund og grund skal den ikke kunne meget andet end at afspille DVD og DivX samt tilhørende .sub og .srt til DivX - helst alt fra de tidligste DivX-versioner (divx 3 til de nyeste (divx 5 og pro) og xvid men det kunne også være lækkert hvis den kunne køre trådløst op imod min computer)

Jeg har mest af alt kigget på en DP-1000 da den er ekstremt billig - ved godt at den ikke kører trådløst, men umiddelbart virker det som en stor ekstrapris at komme op på en model der kan køre trådløst. De andre modeller KiSS har ser også ok ud med optager og alt muligt men jeg ved at jeg ikke vil få det brugt - men kan der komme nogle gode argumenter på bordet er jeg åben over for de fleste :) Problemet med KiSS er, at jeg flere steder har læst om problemer med dem - at de fryser, bliver varme, hakker eller andet men flere steder har jeg til gengæld også kun læst godt om det så det er lidt blandet.

Det jeg altså mest søger er personlige erfaringer med maskiner så jeg ved hvad jeg skal gå ud og købe for der findes efterhånden en del forskellige mærker der kan tage DivX men ved ikke hvordan de følger med mht undertekster (.srt/.sub), med opdateringer og stabilitet.