hi alle.jeg kan godt tage screenshot på 4.4 men den er ustabil.næsten 100% stabil ved 4.2.hvad er det der går at den lukker ned ved det 4.4 har prøvet med 5:4 på¨rammne men det hjælp ikke.vcore er på 1,56v.har også prøvet 1.6 men no go.mb er et ic7 max3.ingen mods.er der noget i biose der kan måske stabilizer de 4.4 any good ideas?hvad med det gat settings?se profil for mere deailer.der er mere end 6 billider.
Du skal også tænke på, at det jo ikke er helt skidt det du har opnået og at det ikke er alle cpu'er der clocker lige godt. Men i bund og grund: Bedre køling = højere OC, det gælder sq altid ;)
#0 Hvis du ikke har prøvet at hæve spændingen på cpu'en er det der "fejlen" ligger.
Du siger den står til auto, den skal sættes til manuel eller noget i den stil. Derved burde du kunne hæve den gradvist. Tag en tand af gangen, og se om det giver resultat :)
Din 12v rail ser lidt presset ud vano. Måske en bedre PSU kunne hjælpe...
Herligt at se hvad du har fået ud af mit Max3 board! Det er et lækkert overclock, og jeg tør slet ikke tænke på hvad du kunne score med et ordentlig grafikkort... :E
#15 tak. jeg prøver lidt næst gange jeg få tid.det var Gat der stå til auto og ikke cpu. Ja knx den kan lidt :e . #14 hvordan mener du presset?jeg kan faktisk hæve den lidt.jeg elsker den her psu.
jeg er engang sikker på den screenshot blev taget med min ny psu ! jeg cjeker lige en af dagene.og ser hvad den ny siger "under load" men tak allesammen.må godt smid en stem.det kan vær jeg kan tag mig sammen, og set r404 gas i. er der nogen der har forstand på at skift gas?her på fyn?
Uha. PE med R404a kan være lidt besværligt. Men har hørt at det kan lade sig gøre. Nu er jeg ikke ekspert på området, men mener det er pga PE benytter en anden kompressor.